• Business

    Οι ελληνικές ναυτιλιακές που πόνταραν στα μεταχειρισμένα handysizes και βγαίνουν κερδισμένες

    ελλαδα


    Πολλές ελληνικές ναυτιλιακές που αγόρασαν… στα κρυφά τους τελευταίους μήνες μεταχειρισμένα πλοία ξηρού φορτίου handysize βλέπουν τώρα τις επενδύσεις τους να αποδίδουν καρπούς, καθώς οι τιμές των πλοίων τους αρχίζουν να παίρνουν την ανιούσα, μετά από μία παρατεταμένη περίοδο στασιμότητας.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons, την περασμένη εβδομάδα οι τιμές για handysizes δεκαετίας έφτασαν σε υψηλό 20 μηνών, στα 8,5 εκατομμύρια δολάρια, μία εξέλιξη που προκαλεί χαμόγελα σε πολλές μικρότερες ελληνικές εταιρείες.

    Μεταξύ αυτών, σύμφωνα με το TradeWinds, η Alma Shipmanagement, πελάτες της οποίας όπως αποδείχθηκε αγόρασαν το χωρητικότητας 28.500 dwt Valente Angel (μετονομάστηκε σε Despina Angel, κατασκευής2007), που είναι πλέον το νεώτερο και μεγαλύτερο μέλος του στόλου της εταιρείας, αποτελούμενου από πέντε πλοία. Η Alma είχε αποκτήσει εξάλλου το χωρητικότητας 23.600 dwt Oakland (μετονομάστηκε σε Lady Madhu, κατασκευής 2000) τον Οκτώβριο του 2016.

    Από την άλλη, η Tide Lines του Πάρη Ξαναλάτου απέκτησε τον περασμένο Μάιο το δεύτερο handysize της για φέτος, το χωρητικότητας32.000 dwt CS Ocean (μετονομάστηκε σε Ionian Spire, κατασκευής 2008) έναντι 8 εκατομμυρίων δολαρίων, και ήδη η αξία του, σύμφωνα με το VesselsValue, έχει αυξηθεί στα 8,9 εκατ. δολάρια.

    Αντίστοιχη και η περίπτωση της επίσης ελληνικής GS Maritime, με επικεφαλής τον Γ. Σκιαθίτη, που τον Ιούνιο απέκτησε έναντι 8,3 εκατ. δολαρίων το χωρητικότητας 32.300 dwt Sea Majesty (μετονομάστηκε σε Stella GS, κατασκευής 2008), και πλέον η αξία του εκτιμάται στα 9,1 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία διαθέτει τρία bulkers, εκ των οποίων το Stella GS είναι το μεγαλύτερο και νεώτερο.

    Τέλος, τρεις ακόμα ελληνικές ναυτιλιακές που επένδυσαν σε πλοία handysize είναι η Navina Maritime (απέκτησε το χωρητικότητας 37.200 dwt Ocean Hawk, που μετονομάστηκε σε Odysseas, κατασκευής 2011), η Narval Shipping (απέκτησε το χωρητικότητας 31.700 dwt Silverstar, που μετονομάστηκε σε Paragon, κατασκευής 1999) και η Kallianis Bros (απέκτησε το χωρητικότητας 28.700 dwt Lord Byron, που μετονομάστηκε σε Georgia, κατασκευής 2000, από την επίσης ελληνική British Bulkers).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες… ψηφίζουν Βενεζουέλα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Αγγελάκος: Πρώτη παραγγελία bulkers μετά από τέσσερα χρόνια για την Angelakos Hellas

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SHIPPING FOCUS: Δε θα αποφύγει τη χρεοκοπία ο John Fredriksen



    ΣΧΟΛΙΑ