• Business

    Έκπληξη από τον Σ. Παληό: Ακόμα και η επιφυλακτική Diana Shipping βλέπει ισχυρή ανάκαμψη στο ξηρό φορτίο

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Αν ακόμα και η Diana Shipping, που είναι γνωστή για την πιο επιφυλακτική (έως και απαισιόδοξη) στάση που τηρεί σε σχέση με άλλες εταιρείες του κλάδου, παραδέχεται ότι υπάρχουν σημάδια για διατηρήσιμη ανάκαμψη στην αγορά του ξηρού φορτίου, τότε μπορούμε μάλλον να το πούμε και επισήμως ότι έτσι έχουν τα πράγματα!

    Μιλώντας χθες στους αναλυτές μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α’ τριμήνου της ναυτιλιακής, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, ο πρόεδρος της εταιρείας, Αναστάσιος Μαργαρώνης, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η αγορά του ξηρού φορτίου έχει φτάσει σε μία ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, γεγονός που μεταφράζεται σε άνοδο των τιμών.

    Επιτέλους, φαίνονται να υπάρχουν κάποια αληθινά σημάδια ισχυρής βελτίωσης στα έσοδα των πλοίων ξηρού φορτίου”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαργαρώνης, μία αναφορά που εξέπληξε πολλούς αναλυτές, με δεδομένο ότι τα στελέχη της Diana Shipping ήταν μέχρι τώρα πολύ πιο προσεκτικά στις εκτιμήσεις τους αναφορικά με την ανάκαμψη στην αγορά του dry bulk.

    Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα στη στρατηγική της Diana Shipping να δίνει έμφαση στη διατήρηση ενός υγιούς ισολογισμού και να περιορίζει τη μόχλευση, τονίζοντας ότι η τακτική αυτή αποδίδει καρπούς. “Αν και η ανάκαμψη μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερο για να γίνει ουσιαστική απ’ ό,τι αρχικά αναμενόταν, η τρέχουσα ισχύς του ισολογισμού θα διασφαλίσει ότι η όποια διατηρήσιμη βελτίωση στα έσοδα και τις αξίες των περιουσιακών στοιχείων θα μεταφραστεί στο μέγιστο δυνατό όφελος για τους μετόχους”, σημείωσε.

    Ο πρόεδρος της Diana Shipping εκτίμησε ότι η αύξηση του στόλου στην αγορά των capesizes θα είναι περιορισμένη, εκτός κι αν επιβραδυνθεί περαιτέρω ο ρυθμός των πλοίων που πωλούνται προς διάλυση, ενώ αντίστοιχα μικρή αναμένει ότι θα είναι η αύξηση του στόλου των panamaxes.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αναλυτής της Credit Suisse, Gregory Lewis, έσπευσε να αυξήσει την τιμή-στόχο για τη μετοχή της εταιρείας κατά 1 δολάριο ή 20%, στα 6 δολάρια, ενώ αναθεώρησε επί τα βελτίω τις εκτιμήσεις του για τις ζημίες ανά μετοχή για το 2017 από τα 1,20 δολάρια στο 1 δολάριο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συμεών Παληός: Μείωσε τις ζημίες, κέρδισε τους αναλυτές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Ο ακριβότερος στόλος παγκοσμίως είναι ο ελληνικός με 94,6 δισ. δολ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Και τώρα η προσοχή της Navios Partners στρέφεται στο ξηρό φορτίο



    ΣΧΟΛΙΑ