• Business

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς θα διατηρήσουν 300.000 νέους πελάτες. Όλες οι ενέργειες


    Η κατάρρευση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος έφερε κοσμογονικές ανακατατάξεις στην αγορά το 2016, από τις οποίες κάποιοι βγήκαν κερδισμένοι και κάποιοι βγήκαν χαμένοι. Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανήκει αναμφίβολα στην κατηγορία των κερδισμένων.

    Τα στοιχεία για το προηγούμενο έτος δείχνουν ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος αύξησε την πελατεία της κατά 300.000 περίπου καταναλωτές, οι οποίοι ήταν κατά κύριο λόγο πελάτες του Μαρινόπουλου που βρέθηκαν “ορφανοί” μετά το παρ’ολίγον “κανόνι” της αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Για την προσέλκυση των πελατών αυτών (που είχαν τη φήμη των “κυνηγών προσφορών”, που τους ενδιαφέρει πρωτίστως η τιμή), οι άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έδωσαν πραγματικό αγώνα, κάνοντας εκτεταμένες προσφορές και διαφημιστικές καμπάνιες, και τουλάχιστον στην περίπτωση του Βασιλόπουλου η προσπάθεια αυτή απέδωσε καρπούς, με την επιχείρηση να εξασφαλίζει το 35% περίπου του συνολικού τζίρου του Μαρινόπουλου.

    Το στοίχημα τώρα για τον Βασιλόπουλο, αλλά και για τις άλλες αλυσίδες που επωφελήθηκαν από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου, είναι αν θα καταφέρουν να κρατήσουν αυτήν την πελατεία, μετά την ενεργοποίηση της συμφωνίας διάσωσης της εταιρείας υπό την “ομπρέλα” του Σκλαβενίτη και την επαναλειτουργία των καταστημάτων της αλυσίδας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του mononews.gr, η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Λεωνίδα Βρεττάκο, έχει ήδη καταστρώσει τα σχέδιά της για το πώς θα διατηρήσει αυτούς τους 300.000 πελάτες που “κέρδισε” το 2016, και τα σχέδια αυτά επικεντρώνονται σε μία σειρά από προωθητικές ενέργειες και προσφορές που θα ενισχύσουν την εικόνα της ΑΒ Βασιλόπουλος ως ελκυστικού προορισμού για τους “κυνηγούς προσφορών”, και όχι μόνο για τους… πλούσιους, όπως θεωρούσαν ορισμένοι καταναλωτές με βάση το image που είχε χτίσει από ιδρύσεώς της η ιστορική αλυσίδα.

    Έτσι, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένεται να επενδύσει ένα ποσό της τάξεως των 180 εκατομμυρίων ευρώ σε προωθητικές ενέργειες (χωρίς να υπολογίζεται η συμμετοχή των προμηθευτών), ένα σημαντικό μέρος των οποίων θα κατευθυνθεί, όπως κάθε χρόνο, στους κατόχους της κάρτας ΑΒ Plus, που επιβραβεύει τους “πιστούς” πελάτες της αλυσίδας.

    Πρόκειται για μία κίνηση που θεωρείται απαραίτητη για να συνεχιστεί η ανάπτυξη της αλυσίδας, σε μία περίοδο κατά την οποία ο τζίρος στην αγορά των σούπερ μάρκετ είναι πεσμένος, λόγω της περαιτέρω μείωσης της καταναλωτικής ισχύος, που οδηγεί όλο και περισσότερους καταναλωτές είτε να “αφαιρέσουν” ακόμα και απαραίτητα προϊόντα από το καλάθι της νοικοκυράς, είτε να αναζητήσουν τις καλύτερες δυνατές προσφορές για να επωφεληθούν από αυτές.

    Παράλληλα με τις προωθητικές ενέργειες, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, προσφέροντας χιλιάδες γεύματα σε άπορους συμπολίτες μας μέσω στρατηγικών συνεργασιών με οργανώσεις όπως η Τράπεζα Τροφίμων και το Όλοι Μαζί Μπορούμε, ενισχύοντας περαιτέρω την εικόνα της ως μία επιχείρηση που προσφέρει στην κοινωνία, επιστρέφοντας σε αυτήν μέρος των κερδών της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φραγκίσκος Λεμονής: Σε πλειστηριασμό η μεζονέτα στο Καστρί για 870.000 ευρώ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε ξένο fund πούλησαν στεγαστικά δάνεια του Ταμείου Παρακαταθηκών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χαράλαμπος Γκότσης: Ένα βήμα πριν τον έλεγχο της Alpha Grissin για κατάχρηση εσωτερικής πληροφόρησης



    ΣΧΟΛΙΑ