Με το UEFA Women’s EURO 2025, η Lidl ενισχύει τη μακροχρόνια δέσμευσή της στην προώθηση του γυναικείου αθλητισμού, των υγιεινών επιλογών και της προσωπικής ανάπτυξης των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl θα ξεκινήσει ποικίλες πρωτοβουλίες με επίκεντρο την εκπαίδευση στη διατροφή, την ενδυνάμωση των νέων και την ένταξη – υποστηρίζοντας τόσο τους φιλάθλους όσο και τις παίκτριες, εντός και εκτός γηπέδου.

Η εταιρεία λιανικού εμπορίου έχει προγραμματίσει μία σειρά από διαφορετικές δράσεις, τόσο στις ζώνες φιλάθλων όσο και γύρω από το ίδιο το τουρνουά στην Ελβετία, ενισχύοντας την υποστήριξη για τη διοργάνωση και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο.

1

Lidl Youth Camp

Στο UEFA Women’s EURO 2025, η Lidl θέλει να κάνει πραγματικά τη διαφορά, γι’ αυτό και χρησιμοποιεί το partnership της με την UEFA για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα με επίκεντρο το ποδόσφαιρο και τον υγιεινό τρόπο ζωής για νεαρές γυναίκες – το Lidl Youth Camp, σε συνεργασία με το #WePlayStrong. Το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα διάρκειας ενός Σαββατοκύριακου είναι ένας χώρος όπου οι νεαρές γυναίκες μπορούν να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους, να τροφοδοτήσουν τις φιλοδοξίες τους και να δυναμώσουν – μαζί. Μάθετε περισσότερα εδώ.

Δράσεις στις Ζώνες Φιλάθλων

Για άλλη μια χρονιά, η Lidl στηρίζει τους πελάτες και τους φιλάθλους, βοηθώντας τους να κάνουν συνειδητές επιλογές για τον εαυτό τους, τους άλλους και τον πλανήτη. Γι’ αυτό η Lidl προσφέρει Fresh Stations στις ζώνες φιλάθλων, προσφέροντας φρουτοσαλάτες ως μια φρέσκια, υγιεινή επιλογή που εξασφαλίζει όχι μόνο περισσότερη φρεσκάδα και ποικιλία στο πιάτο, αλλά και φυσική και υγιεινή ενέργεια για τους φιλάθλους.

Awareness Team

Αυτό το καλοκαίρι, η Lidl θα συνεργαστεί με την UEFA για να δημιουργήσει ομάδες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε όλα τα οκτώ στάδια, σε 31 αγώνες. Οι ομάδες αυτές αποτελούνται από ειδικά εκπαιδευμένους πρεσβευτές, αφιερωμένους στην προώθηση ενός περιβάλλοντος ένταξης και σεβασμού για όλους τους φιλάθλους. Προωθώντας τη δικαιοσύνη και τον σεβασμό σε όλα τα στάδια, οι ομάδες αυτές θα είναι τα φιλικά πρόσωπα στο πλήθος, προσφέροντας υποστήριξη, ενθαρρύνοντας την ενότητα και διασφαλίζοντας ότι η χαρά του παιχνιδιού μοιράζεται από όλους.

Fresh Field

Για να εμπνεύσει τη συνειδητή διατροφή και να αναδείξει τη φρεσκάδα, η Lidl καλλιεργεί έναν αγρό στο μέγεθος και το σχήμα ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου για τους επισκέπτες της Ελβετίας και τους φιλάθλους του UEFA. Μόλις 30 λεπτά από τη Ζυρίχη, η Lidl έχει φυτέψει 8 ποικιλίες φρούτων και λαχανικών που θα παράγουν πάνω από 15 τόνους φρέσκων προϊόντων, τα οποία θα δωρίζονται σε διάφορους οργανισμούς.

Διαβάστε επίσης:

Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή

Nissan: Ανανεώνει το Leaf για να ανακτήσει το προβάδισμα στα ηλεκτρικά οχήματα

Performance Shipping (Αλίκη Παληού και Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Εξασφάλισε έσοδα 35 εκατ. δολάρια από ναύλωση νεότευκτου δεξαμενόπλοιου