• Business

    Meta: Ερχεται «χαράτσι» σε Facebook και Instagram; – Πόσα θα πληρώνουμε

    • NewsRoom
    Mark Zuckerberg, CEO Meta (Facebook)

    Mark Zuckerberg, CEO Meta (Facebook)


    Ένα σχέδιο συνδρομητικής χωρίς διαφημίσεις για χρήστες σε Instagram και Facebook στην Ευρώπη, εξετάζει η Meta Platforms, σύμφωνα με δηλώσεις ατόμων που γνωρίζουν το θέμα και που επικαλείται το Reuters.

    Όπως αναφέρεται, συζητήθηκαν πολλά σχέδια τιμολόγησης, ωστόσο το 10 ευρώ το μήνα, είναι το πιο εφικτό, με το σχέδιο να μπαίνει σε εφαρμογή τους επόμενους μήνες.

    Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη πρόταση, είναι μια προσπάθεια της Meta να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απειλούν να περιορίσουν την ικανότητά της να εξατομικεύει τις διαφημίσεις για χρήστες χωρίς τη συγκατάθεσή τους και να βλάψει τη σημαντική πηγή εσόδων της.

    Η προσφορά επιλογής μεταξύ ενός δωρεάν προγράμματος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και μιας συνδρομής επί πληρωμή, μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες να επιλέξουν το πρώτο, βοηθώντας τη Meta να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς χωρίς να επηρεάσει τη διαφημιστική της δραστηριότητα.

    Στις κινητές συσκευές, η τιμή για έναν μόνο λογαριασμό θα εκτιναχθεί στα 13 ευρώ περίπου, καθώς η Meta θα συνυπολογίσει και τις προμήθειες που χρεώνονται από τα καταστήματα εφαρμογών της Apple και της Google, σύμφωνα με πληροφορίες.

    Εν τω μεταξύ, η συνδρομή του Netflix, χρεώνει 7,99 ευρώ για ένα βασικό πρόγραμμα, το YouTube Premium της Alphabet κοστίζει περίπου 12 ευρώ και η υπηρεσία Premium του Spotify κοστίζει περίπου 11 ευρώ.

    Υπενθυμίζεται ότι στη Meta επιβλήθηκε πρόστιμο 390 εκατομμυρίων ευρώ νωρίτερα φέτος από τον Επίτροπο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Ιρλανδίας, ενώ ανέφερε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λεγόμενη νομική βάση «συμβολαίου» για να στείλει διαφημίσεις στους χρήστες με βάση τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα.

    Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε ότι η εταιρεία πιστεύει σε “δωρεάν υπηρεσίες που υποστηρίζονται από εξατομικευμένες διαφημίσεις”, αλλά διερευνά “επιλογές για να διασφαλίσει ότι συμμορφωνόμαστε με τις εξελισσόμενες ρυθμιστικές απαιτήσεις”.

    Την ίδια στιγμή, οι New York Times ανέφεραν αρχικά ότι η Meta εξέταζε τις επί πληρωμή εκδόσεις του Facebook και του Instagram χωρίς διαφημίσεις, για χρήστες που διαμένουν στην ΕΕ, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες σχετικά  με τα ποσά χρέωσης.

    Πηγές: Reuters, Financial Times

    Διαβάστε επίσης: 

    Η Κaizen Gaming στο 5ο Cyprus Sports Management and Sports Marketing Conference

    Alpha Finance: Στα €243-328 εκατ. η αποτίμηση της Trade Estates

    Ναυτιλιακές Εταιρείες: Αναθεωρείται το πλαίσιο αξιολόγησης και αναφοράς για τη χρηματοδότηση

    _______________________

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

    Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε



    ΣΧΟΛΙΑ