ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόστιμο ύψους 390 εκατ. ευρώ επέβαλε η ΕΕ στην Meta, μετά την αποκάλυψη ότι οι χρήστες του Facebook και του Instagram γίνονταν αποδέκτες προσωποποιημένων διαφημίσεων κατά τη χρήση των συγκεκριμένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να έχουν λάβει έγκριση.
Όπως μεταδίδουν διεθνή μέσα ενημέρωσης, η πολιτική διαφημίσεων στην εταιρεία – κολοσσό ενδέχεται να επηρεαστεί αρνητικά λόγω της συγκεκριμένης παραβίασης.
Αιτία του προστίμου που επιβλήθηκε στην εταιρεία είναι δύο καταγγελίες εναντίον της εταιρείας το 2018.
«Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας ακολουθεί τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων της ΕΕ, γι’ αυτό και είμαστε απογοητευμένοι από τέτοιες αποφάσεις», αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας.
Η εταιρεία οφείλει να συμμορφωθεί και να εναρμονιστεί με το νέο νομικό πλαίσιο της ΕΕ σχετικά με την πολιτική των διαφημίσεων, το οποίο δεν έχει ακόμα δημοσιευτεί και ενδέχεται να δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων.
Υπενθυμίζεται ότι οι ΗΠΑ δεν έχουν θεσπίσει κάποιο νομικό πλαίσιο προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Ορισμένες μόνο πολιτείες, όπως η Καλιφόρνια, έχουν προχωρήσει σε τέτοιες κινήσεις.
Διαβάστε επίσης:
Ομόλογα: Νέα υποχώρηση στις αποδόσεις μετά τον πληθωρισμό στη Γαλλία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- L’Oréal & Mugler: Η στρατηγική συμμαχία που αλλάζει το παιχνίδι στο μακιγιάζ
- Τα hot stories των τραπεζών και της Intralot, τα 100 ραντεβού του Ψάλτη, τα ωραία της Αλουμύλ, τα γκάλοπ και ο ανασχηματισμός, ο Πιερ και οι τραπεζίτες και ποιος σεΐχης είναι στο Πόρτο Χέλι με 2 θηριώδη yachts (vid)
- Οι Τρεις Σωματοφύλακες της Μεταρρύθμισης: Δουλευταράδες και αμφιλεγόμενοι
- Oικογένεια Αγγελάκη: Από τα χαρούπια, στο ατύχημα με το κρουαζιερόπλοιο Princess Sissy και στην τρίτη γενιά με την αγορά 4 κοντέινερ
