Η McDonald’s προσπαθεί να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για την ανάπτυξη και παρουσίαση νέων μπέργκερ στα καταστήματά της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας, Chris Kempczinski, ανέφερε ότι η διαδικασία αυτή συνήθως παίρνει χρόνια για να ολοκληρωθεί και να φτάσει το νέο προϊόν στους πελάτες. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal που δημοσιεύτηκε αυτήν την εβδομάδα, θέλει να φέρει αλλαγές, να επιταχύνει τη διαδικασία ανάπτυξης νέων μπέργκερ και να βελτιώσει τα ήδη υπάρχοντα.

Δημιουργία νέου ρόλου για τη Jill McDonald

Η Jill McDonald, η οποία ηγείται του διεθνούς τμήματος της εταιρείας, αναλαμβάνει τη νέα θέση της Chief Restaurant Experience Officer από την 1η Μαΐου. Η McDonald έχει μεγάλη εμπειρία στον τομέα του λιανικού εμπορίου, έχοντας αναλάβει κορυφαίες θέσεις στα Marks and Spencer και Costa Coffee. Στη νέα της θέση, θα επικεντρωθεί στην καινοτομία, τη διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού και τη βελτίωση των λειτουργιών της McDonald’s.

1

Εστίαση στην ανάπτυξη ροφημάτων και στρατηγική για την παροχή υπηρεσιών

Ο Kempczinski δήλωσε επίσης ότι σκοπεύει να επενδύσει περισσότερο στην ανάπτυξη νέων ροφημάτων για την εταιρεία. Σκοπός αυτής της στρατηγικής είναι να παραμείνουν οι πελάτες στα καταστήματα και να προτιμούν την McDonald’s για τα ποτά τους, αντί να πηγαίνουν σε ανταγωνιστές. Αναγνωρίζει ότι για να παραμείνει η αλυσίδα ελκυστική, πρέπει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία, όπου με το φαγητό και τα ποτά που θα υπάρχουν οι πελάτες δεν θα έχουν λόγο να ψάξουν αλλού.

Η δήλωση του Kempczinski έρχεται μετά την ανακοίνωση απογοητευτικών οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2024, με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να σημειώνουν πτώση 0,1%. Παρά την πτώση στις πωλήσεις, η μετοχή της McDonald’s έχει ενισχυθεί κατά 4% μέσα το τελευταίο έτος, με τα συνολικά έσοδα να διαμορφώνονται σε 25,92 δισεκατομμύρια δολάρια, την ώρα που όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν πλέον να τρώνε στο σπίτι παρά σε καταστήματα fast food, προκειμένου να περιορίσουν τα έξοδα.

Στρατηγικές προσφορές και επιτυχία σε οικονομικά γεύματα

Για να προσελκύσει πιο ευαισθητοποιημένους πελάτες, η McDonald’s έχει επικεντρωθεί στην προσφορά οικονομικών γευμάτων. Στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη, ο Kempczinski ανέφερε ότι οι προσφορές των 5 δολαρίων στις ΗΠΑ είχαν θετικό αντίκτυπο. Επίσης, η εταιρεία προώθησε τα Egg McMuffins στις 2 Μαρτίου, προσφέροντας το δημοφιλές προϊόν για 1 δολάριο, παρά την εκτόξευση της τιμής των αυγών στην αμερικανική αγορά.

 

Διαβάστε επίσης:

McDonald’s: Απογοητευτικές πωλήσεις τριμήνου – Ποιο αγαπημένο σνακ επαναφέρει μετά από 10 χρόνια

Γεύμα με McDonald’s εν πτήσει για Τραμπ, Μασκ και Κένεντι – «Ξαναδίνουμε στην Αμερική την υγεία της από αύριο»

McDonald’s: Αυξάνονται τα θύματα της επιδημίας από τα χάμπουργκερ της στις ΗΠΑ