• Business

    Μ.Σαράντης-ΤΥΡΑΣ: Αύξηση μεγεθών το 2015, στρατηγική ανάπτυξη στα Βαλκάνια

    Μιχάλης Σαράντης, επικεφαλης στην ΤΥΡΑΣ


    Με άνοδο πωλήσεων, άνοδο μεριδίων και ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική και τη διεθνή αγορά, ολοκλήρωσε το 2015 ο όμιλος ΤΥΡΑΣ.
    Το 2015 συνενώθηκαν δύο από τις σημαντικές εταιρίες του κλάδου στο χώρο των γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα,η ΟΛΥΜΠΟΣ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΛΑΡΙΣΗΣ Α.Ε.” και “ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΞΑΝΘΗΣ Α.Ε.” δημιουργώντας σημαντικές συνέργιες σε οικονομικό και λειτουργικό επίπεδο και βελτιώνοντας τις προοπτικές ανάπτυξης για τη νέα εταιρεία.

    «Η συγχώνευση των δύο εταιρειών δεν επηρεάζει τη λειτουργία των παραγωγικών μονάδων στην Λάρισα και την Ξάνθη, ούτε και τις υφιστάμενες θέσεις εργασίας, αντιθέτως θα επιφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στο καταναλωτικό κοινό, τους πελάτες, τους κτηνοτρόφους αλλά και γενικότερα την ελληνική οικονομία» σημειώνει  ο επικεφαλής της εταιρείας Μιχάλης Σαράντης:

    ”Η στρατηγική του ομίλου ΤΥΡΑΣ για το 2016 είναι η επέκταση στις διεθνείς αγορές και η διατήρηση των δυνάμεων μας στο εσωτερικό της Ελλάδας . Οι εμπορικές δραστηριότητες του Ομίλου στο εξωτερικό αγγίζουν τα 95 εκατ. και αντιπροσωπεύουν πλέον το 31% των πωλήσεων του Ομίλου. Έχουμε παρουσία σε 37 χώρες στο κόσμο αλλά εστιάζουμε στις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων (Ρουμανία, Βουλγαρία) καθώς και στις ώριμες Αγορές της Ευρώπης όπως Γερμανία, Ιταλία, Μεγ. Βρετανία. Ειδικά στην αγορά της Ρουμανίας ο Όμιλος αναπτύσσεται δυναμικά με υψηλούς ρυθμούς (40%) ενώ σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τα μερίδιά μας έχουνε διευρυνθεί» αναφέρει ο κ. Σαράντης.
    Οι πωλήσεις του ομίλου ΤΥΡΑΣ ανήλθαν σε 303 εκ. ευρώ το 2015 αυξημένες κατά 3% από το 2014, που ήταν 294,3 εκ. ευρώ, ενώ ο όμιλος αύξησε τα μερίδιά του σε γάλα και χυμούς ψυγείου. Στο γάλα ψυγείου το μερίδιο του ομίλου ανήλθε σε 19,3% από 17,6% ενώ στους χυμούς ψυγείου το μερίδιο διαμορφώθηκε σε 24,3% από 21,7%.

    Η γκάμα των προϊόντων της εταιρείας εμπλουτίστηκε με γιαούρτι Κεφίρ σε 3 γεύσεις: Δαμάσκηνο με βρώμη, Ακτίνίδιο με βρώμη και Σύκο με βρώμη, επέκτεινε την προϊοντική κατηγορία του βουτύρου με νέες καινοτόμες συσκευασίες και με επιπλέον κωδικούς soft και soft με χαμηλά λιπαρά για εύκολη επάλειψη ενώ και νέα προϊόντα ΡΟΔΟΠΗ λανσαρίστηκαν το 2015 και είναι: Κατσικίσιο Γάλα ελαφρύ, Γάλα χωρίς Λακτόζη , Γιαούρτια με φρούτα, Βούτυρο σε σκαφάκι & Χυμοί Ροδόπη.
    Το 2015 λανσαρίστηκε και το Ελληνικό τσάι του Βουνού. Το αυθεντικό ελληνικό τσάι του βουνού (σιδερίτης), ΟΛΥΜΠΟΣ VOUNISIO, το μόνο αυθεντικό κρύο τσάι του βουνού, χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά, όπως το σπιτικό το οποίο κυκλοφορεί στα ψυγεία των super market.



    ΣΧΟΛΙΑ