• Business

    Κρητικός: Τζίρος 390 εκατ. ευρώ το 2020 – Τα νέα καταστήματα και οι επενδύσεις

    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Άγγελος Κρητικός, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός

    Άγγελος Κρητικός, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός


    Τζίρο που ξεπέρασε τα 390 εκατ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου, αυξημένο κατά 11,43% σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατέγραψε η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 4,71% στα 1,891 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο εταιρείας, η ανάπτυξη διαμορφώθηκε σε 12,17% ενώ ο τζίρος ξεπέρασε τα 355 εκατ. ευρώ.

    Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ήταν κερδοφόρα και ανήλθαν σε 18,6 εκατ. ευρώ, με αύξηση 15,6% για τον όμιλο και σε 17,9 εκατ. ευρώ για την εταιρεία, με αυξημένα κατά 14,3%.

    Τα αποτελέσματα μετά φόρων παραμένουν θετικά, με κέρδη για τον όμιλο 1,9 εκατ. ευρώ το 2020, ενισχυμένα κατά 4,71% σε σχέση με πέρσι. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 18,6 εκατ. ευρώ, με αύξηση 15,6%.

    Το 2020 η εταιρεία συνέχισε την αναπτυξιακή της τροχιά, με τον ίδιο ρυθμό, πραγματοποιώντας επενδύσεις 6 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων καταστημάτων, επεκτείνοντας το δίκτυο καταστημάτων συνάπτοντας εμπορικές συνεργασίες με την μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise).

    Το σύνολο των καταστημάτων που ξεκίνησαν την λειτουργία τους το 2020 ανήλθε σε 13 και πλέον το δίκτυό της εταιρείας αποτελείται από 231 καταστήματα Αποτέλεσμα είναι ότι το σύνολο των καταστημάτων που απαρτίζουν το δίκτυο της (εταιρικά, αντιπρόσωποι, franchise) στο τέλος του 2020 να ανέρχεται σε 231. Σε αυτά θα πρέπει να υπολογιστούν και 140 καταστήματα τα οποία συνδέονται με την μέθοδο franchise με την θυγατρική της, CRM A.E., στην Κρήτη. Η στρατηγική που υλοποιεί η εταιρεία μετά την ενσωμάτωση του δικτύου καταστημάτων της CRM Αριάδνη και μετά την αποχώρηση από τον ΕΛΟΜΑΣ, προβλέπει σε όφελος 50 εκατ. ευρώ επιπλέον τζίρο σε μια διετία.

    Οι προοπτικές για το 2021 με βάση τη πορεία της φετινής χρονιάς διαφαίνονται επίσης θετικές. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην επέκταση του δικτύου της το 2021, κυρίως σε περιοχές όπου έχει μικρή ή και καθόλου παρουσία, καθώς και στον εκσυγχρονισμό των ήδη υφιστάμενων καταστημάτων. Ήδη στο α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους προστέθηκαν στο δίκτυο 10 νέα καταστήματα, όλα εταιρικά.

    Διαβάστε επίσης:

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Αύξηση τζίρου στα 2,021 δισ. ευρώ – Οι επενδύσεις και οι προκλήσεις για το 2021

     



    ΣΧΟΛΙΑ