• Business

    Κρι-Κρι: Στα €2,66 εκατ. τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου

    Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙ ΚΡΙ, Παναγιώτης Τσινάβος

    Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙ ΚΡΙ, Παναγιώτης Τσινάβος


    Σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών κατέγραψε στο α΄ τρίμηνο του 2020 η βιομηχανία γάλακτος Κρι-Κρι.

    Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 27,45 εκατ. ευρώ έναντι 21,85 εκατ. ευρώ το 2019 (αυξημένος +25,6%).

    Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 4,48 εκατ. ευρώ έναντι 4,01 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,55 εκατ. ευρώ, έναντι 3,14 εκατ. ευρώ το 2019.

    Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 2,66 εκατ. ευρώ, έναντι 2,29 εκατ. ευρώ το 2019.

    Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι-Κρι εμφανίζουν αύξηση +24,8%, αγγίζοντας τα 12,2 εκατ. ευρώ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 5,8%, στην ενίσχυση του μεριδίου
    αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών Κρι-Κρι, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων.

    Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών Κρι-Κρι διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Μαρ. 2020].

    Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη +36,7%. Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 12,2 εκατ. ευρώ, αποτελώντας το 50% της
    δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

    Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εμφανίζουν μείωση σε 2,4 εκατ. ευρώ από 3,0 εκατ. ευρώ το 2019 [μείωση 19,3%].

    Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχθηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση δείχνει σαφή σημάδια ανάκαμψης. Ήδη λοιπόν, στο διάστημα που ακολούθησε, η εικόνα στις εγχώριες πωλήσεις έχει αναστραφεί με αποτέλεσμα αυτές να εμφανίζονται προοδευτικά αυξημένες σε σχέση με πέρυσι.



    ΣΧΟΛΙΑ