• Business

    Κώστας Δημόπουλος (JYSK): Το πλάνο των νέων καταστημάτων – Σε ποια προϊόντα μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Κώστας Δημόπουλος (JYSK): Το πλάνο των νέων καταστημάτων – Σε ποια προϊόντα μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις

    Κώστας Δημόπουλος, διευθυντής πωλήσεων και Μάρκετινγκ JYSK


    Σε καθυστερήσεις που πιθανόν να παρουσιαστούν από τον Μάρτιο λόγω της διαταραχής της εφοδιαστικής αλυσίδας αναφέρεται ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ JYSK Ελλάδας, Κώστας Δημόπουλος μιλώντας στο mononews. Παράλληλα περιγράφει το πλάνο της σκανδιναβικής αλυσίδας για τη δημιουργία νέων καταστημάτων  το επόμενο διάστημα στην ελληνική αγορά.

    Αυτή τη στιγμή, αναφορικά με το ζήτημα του εφοδιασμού, όπως επισημαίνει ο κ. Δημόπουλος, διαφαίνονται κάποιες ελλείψεις σε ορισμένους κωδικούς προϊόντων που αφορούν σε συγκεκριμένες κατηγορίες, υπάρχουν ωστόσο, προσθέτει ο ίδιος, εναλλακτικές λύσεις για τους καταναλωτές.

    Καθυστερήσεις ή μειωμένες ποσότητες στις παραλαβές ωστόσο, είναι πιθανό να παρατηρηθούν για προϊόντα τα οποία αναμένονται ενόψει της νέας σεζόν τους επόμενους μήνες. Όπως για παράδειγμα προϊόντα κήπου και εξωτερικού χώρου.

    Τι γίνεται με τις τιμές

    Σε ό,τι αφορά τις ανατιμήσεις σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο γίνεται προσπάθεια από την εταιρεία να απορροφηθεί στο μεγαλύτερο ποσοστό το επιπλέον κόστος με το οποίο επιβαρύνεται λόγω της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί από την αύξηση της ενέργειας και των μεταφορικών.

    Αν και οι αυξήσεις τιμών που είτε έχουν γίνει, είτε θα γίνουν, φαίνονται ως έναν βαθμό αναπόφευκτες, η JYSK μέσω του εβδομαδιαίου πλάνου προσφορών που εφαρμόζει, προσπαθεί να τις αντισταθμίσει ώστε η επιβάρυνση για τους καταναλωτές να είναι όσο το δυνατό μικρότερη. Εξάλλου, όπως επισημαίνει ο κ. Δημόπουλος η εταιρεία διαθέτει διαφορετικούς προμηθευτές και κατά συνέπεια διαφορετικές περιόδους αναπροσαρμογής τιμών, επομένως οι όποιες αυξήσεις δεν είναι οριζόντιες αλλά σε κατηγορίες προϊόντων.

    Το πλάνο των νέων καταστημάτων

    H JYSK έχει ήδη ανακοινώσει ένα εντατικό πλάνο ανακαίνισης των καταστημάτων του δικτύου της με βάση το νέο της concept που ονομάζεται 3.0, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση της  αγοραστικής εμπειρίας των πελατών της.

    Παράλληλα το πλάνο της δανέζικης αλυσίδας προβλέπει ένα πανελλαδικό δίκτυο με περισσότερα από 70 καταστήματα, από τα συνολικά 47 που αριθμεί σήμερα.

    Έως τον Αύγουστο του 2022 πάντως, σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο στοχεύει στο άνοιγμα 8 νέων καταστημάτων τόσο σε Αττική και Θεσσαλονίκη, σε περιοχές όπου δεν έχει έως τώρα παρουσία, όσο και στην επαρχία και σε νησιά.

    Σημειώνεται ότι το 2021 για τη JYSK Ελλάδας έκλεισε με νέο ρεκόρ πωλήσεων οι οποίες έφτασαν τα 49,41 εκατ. ευρώ, με EBIT 4,485 εκατ. ευρώ. Καταγράφοντας αύξηση 26,4% στο τζίρο σε σύγκριση με το προηγούμενο οικονομικό έτος ενώ το ΕΒΙΤ στην αντίστοιχη περίοδο ήταν ελάχιστα πάνω από το μηδέν.

    Διαβάστε επίσης:

    JYSK: Πρόγραμμα ανακαινίσεων του δικτύου καταστημάτων της

    Είδε κόσμο η αγορά και οι καταναλωτές άδεια… ράφια

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ