ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Καλλιμάνης πιστή στη δέσμευσή της για ανάπτυξη και επένδυση στην αγορά της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού, ενισχύει την παρουσία της με την εισαγωγή της νέας σειράς προϊόντων στην κατηγορία του τόνου, επεκτείνοντας παράλληλα και το δίκτυο των συνεργατών της.
Σε 2 ακόμα νέες συνεργασίες έχει προχωρήσει η Καλλιμάνης με τα προϊόντα τόνου και συγκεκριμένα με τους τρεις βασικούς κωδικούς: τόνο σε νερό, τόνο σε ελαιόλαδο και τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε 144 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ «Γαλαξίας», σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε περισσότερα από 150 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ My Market.
Επιπλέον, η Καλλιμάνης συνεχίζει να ενισχύει το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Ο τόνος Καλλιμάνης, κατακτά επάξια μία σημαντική θέση στην αγορά, και αυτό γιατί ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική του αξία, την εξαιρετική του γεύση και την premium ποιότητά του έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ω3 λιπαρά.
Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Πως διαμορφώνονται οι συντάξεις μετά την αύξηση 2,4% από 1η Ιανουαρίου 2025
Χρηματιστήριο: Εντολές αγορών στις τράπεζες – Από κοντά ΔΕΗ και ΕΛΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μίρλα του… Κολωνακίου, τα δύο «όχι» του Κ.Μ., η ομιλία και το Κογκρέσο, ο Χαφτάρ στην Αθήνα και μια πρόταση γάμου… αέρος
- Οι κορυφαίες γκαλερί της Αθήνας: 12 σταθμοί στην εικαστική σκηνή της Ελλάδας
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΑΔΜΗΕ, ΔΑΑ, ΔΕΗ, Intracom, Quest, ΜΟΗ, ΠΛΑΘ, Φουρλής, Nike και Nvidia
- Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα, και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
