• Business

    Inform Λύκος: Αύξηση 84,9% στα λειτουργικά κέρδη στο εξάμηνο

    • NewsRoom
    ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Inform Π. Λύκος

    ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Inform Π. Λύκος


    Ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων (+37,7%) και της λειτουργικής κερδοφορίας (+84,9%) κατέγραψε η Inform Π. Λύκος στο πρώτο εξάμηνο του 2022.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Inform Π. Λύκος, η επικέντρωση του Ομίλου στην υλοποίηση της στρατηγικής του με βασικούς πυλώνες τόσο την προσθήκη νέων γεωγραφικών περιοχών που παρέχει τις υπηρεσίες του, όσο και η ενίσχυση της συμμετοχής των λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού στον κύκλο εργασιών αποδίδει καρπούς όπως απεικονίζεται στα αποτελέσματα του Α’ εξαμήνου του 2022.

    Κατά το Α’ Εξάμηνο του 2022, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά € 13,1 εκατ. ή +37,7% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο και ανήλθαν στα € 47,8 εκατ. έναντι € 34,7 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021. Η σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από:

    α) την έναρξη της υλοποίησης του έργου που αφορά τη διεξαγωγή των 6 εκλογικών αναμετρήσεων στην Κένυα. Ο Όμιλος έχει αναλάβει την παραγωγή και παράδοση στη χώρα όλου του εκλογικού υλικού για τις εκλογές που διεξάχθηκαν στην Κένυα τον Αύγουστο. Η αξία που αναγνωρίστηκε τον Ιούνιο ήταν € 3,4 εκατ. καθώς το υπόλοιπο έργο υλοποιήθηκε τον Ιούλιο,

    β) την αύξηση των πωλήσεων κατά € 3,2 εκατ. του τομέα ψηφιακής εκτύπωσης και αποστολής λογαριασμών προερχόμενη κατά βάση από την ενσωμάτωση νέων πελατών, την αύξηση του όγκου αποστολών καθώς και την αύξηση των τιμών σε σχέση με πέρυσι ως απόρροια του αυξημένου κόστους εξυπηρέτησης,

    γ) την υψηλότερη ζήτηση των εντύπων σε Ελλάδα και Ρουμανία κατά € 3,1 εκατ. τόσο από κλάδους που είχαν πληγεί από την πανδημία COVID-19 στο Α’ Εξάμηνο του 2021, όσο και από την αύξηση του κόστους και την συνεπαγόμενη αύξηση των τιμών,

    δ) τον αυξημένο αριθμό ζητούμενων τραπεζικών καρτών στην Ελληνική αγορά λόγω κυρίως του επανασχεδιασμού τους κατά € 2,1 εκατ. και

    ε) τη συνεχιζόμενη αύξηση της συμμετοχής των λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού κατά 1,2 εκατ. με την προσέλκυση νέων πελατών και αύξηση των παρεχόμενων λύσεων τόσο την αγορά της Ελλάδος αλλά και της Ρουμανίας.

    Διαβάστε επίσης:

    ΔΕΗ: Στα 429,3 εκ.ευρώ τα EBITDA πρώτου εξαμήνου- Στα 4,39 δισ. τα έσοδα

    Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις του ομίλου στο οκτάμηνο του 2022

    Fourlis: Αύξηση 14,5% στα 212,6 εκατ ευρώ οι πωλήσεις στο εξάμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ