ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Είναι αλήθεια πως πολλές γυναίκες αγαπήσαμε και εξακολουθούμε να αγαπάμε τα προϊόντα του Michael Kors. Ποια άλλωστε δεν κατάφερε να χωρέσει όλα της τα πράγματα (ναι, ακόμη και μεγάλους φακέλους με χαρτιά) σε μία από τις ευρύχωρες τσάντες που κυκλοφόρησε το brand name προ 7ετίας περίπου; Άλλο αν λόγω κατά-χρησης παρουσιάστηκε φθορά στο εσωτερικό, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επισκευής…
Το σίγουρο είναι πως όλα τα ωραία δεν κρατάνε για πάντα. Η Michael Kors λοιπόν, φαίνεται πως έχει αρχίσει να χάνει την αίγλη που είχε ως μία από τις καλύτερες μάρκες στη βιομηχανία της μόδας.
Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας έχει φτάσει σε πολύ χαμηλές επιδόσεις, οδηγώντας τους αναλυτές της Morgan Stanley να αφαιρέσουν το brand name από τη λίστα με τις “Καλύτερες Ιδέες”. Συγκεκριμένα, συγκριτικά με τον περασμένο χρόνο, οι μετοχές της Kors έχουν πέσει κατά 37%.

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρία απόλαυσε μία εκπληκτική άνοδο στη δημοτικότητά της χάρη στις μοντέρνες τσάντες και τα ρολόγια της. Η ανοδική αυτή πορεία όμως φαίνεται να επιβραδύνεται τελευταία, με την εταιρία μάλιστα να αναφέρεται σε ένα δύσκολο μέλλον για τον μεγάλο αυτόν οίκο.
Τι μπορεί να πήγε τόσο στραβά λοιπόν;
“Η μεγάλη ζήτηση και η ευρέως διαδεδομένη δημοτικότητα λειτουργεί πολλές φορές και ως το “φιλί του θανάτου” για ορισμένες μάρκες στη βιομηχανία της μόδας και κυρίως για αυτές που απευθύνονται και στοχεύουν σε πιο νεανικά καταναλωτικά κοινά” γράφει ο εμπειρογνώμονας του χώρου της μόδας Robin Lewis στο blog του. Σαν τον Tommy Hilfiger δηλαδή που -ενώ ακόμη έχει ζήτηση- άγγιξε την κορυφή στα τέλη της δεκαετίας του ’90.
Η Michael Kors θεωρείται μία πολύ “φιλόδοξη” μάρκα, με τους καταναλωτές να πληρώνουν ένα αντίτιμο για το όνομα που αγοράζουν. Όταν το προϊόν φτάσει να βρίσκεται στα χέρια πολλών, τότε σταματάει να θεωρείται τόσο στη μόδα. Άλλες μάρκες που έχουν βιώσει το φαινόμενο είναι η Juicy Couture και η Coach.
Η εταιρία επιπλέον, είχε ανέκαθεν υιοθετήσει μία πρακτική διαφοροποίησης των προϊόντων και των τιμών ανάλογα με το target group πελατών που στοχεύει, στρατηγική η οποία μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει αντίστροφα. Υπάρχουν δηλαδή τα απευθυνόμενα σε κοινά με υψηλές προσδοκίες -και υψηλές τιμές…- παραρτήματα πολυκαταστημάτων, υπάρχει το brandname της μεσαίας αγοράς καθώς και τα προϊόντα που λανσάρονται σε εκπτωτικά καταστήματα τύπου outlet.
“Πολλοί θα πουν ότι αυτή η τακτική θα οδηγήσει τα τμήματα σε έναν μεταξύ τους ανταγωνισμό, για να μην πούμε καλύτερα κανιβαλισμό” γράφει ο Lewis. Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές δεν πρόκειται να πληρώσουν 300 ευρώ για μία τσάντα Michael Kors σε ένα πολυκατάστημα, την ίδια στιγμή που θα μπορούσαν να την αγοράσουν από ένα εκπτωτικό κατάστημα στη μισή τιμή!
Από την πλευρά μας, ελπίζουμε η Kors να μείνει κοντά μας στο μέλλον (ΚΑΙ με δυνατότητα επισκευής)!
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/sas-aresoun-ta-social-media-etsi-mporite-na-kerdisete-mechri-ke-66000-evro-gia-kathe-dimosiefsi/80733
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιοι μπορούν να αποχωρήσουν με πρόωρη σύνταξη το 2025 – Ποιοι είναι το πέναλτι σε κάθε περίπτωση
- Ευάγγελος Μυτιληναίος και Διαμαντής Διαμαντίδης: Για πρώτη φορά στη λίστα Forbes των πιο πλούσιων του κόσμου
- Όλη η φράση του Κώστα Σκανδαλίδη
- Μεγαλώνει ο στόλος της Element Shipmanagement του Άλεξ Λεμονίδη
