• Business Of Fashion

    Η LVMH προσθέτει τα ξενοδοχεία στις πολυτελείς τσάντες της με νέο deal $3,2 δισ.

    • NewsRoom


    Ο γαλλικός οίκος πολυτελείας Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) πρόκειται να αγοράσει το ξενοδοχειακό κολοσσό Belmond, για 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του χρέους, προκειμένου να αυξήσει την παρουσία του στην πολυτελή φιλοξενία.

    Η LVMH, η εταιρεία πίσω από τα brands Louis Vuitton και Christian Dior, διαθέτει ήδη ξενοδοχεία όπως το Cheval Blanc στο διάσημο χιονοδρομικό κέντρο Courchevel στις γαλλικές Άλπεις, καθώς και τα ξενοδοχεία Bvgalri.

    Η συμφωνία με τη Belmond πρόκειται να της δώσει «διαμάντια», όπως το μοναδικό ξενοδοχείο στην ακρόπολη του Machu Picchu στο νότιο Περού, το Hotel Splendido στο Portofino στην ιταλική ριβιέρα και το παλάτι Copacabana στο Ρίο ντε Τζανέιρο, ενισχύοντας την παρουσία της LVMH στον ταχέως αναπτυσσόμενο “βιωματικό” τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας.

    Η LVMH δήλωσε ότι θα καταβάλει 25 δολάρια ανά μετοχή της Belmond, ποσό το οποίο αποτελεί το 40% για την τιμή κλεισίματος της Πέμπτης.

    Η συμφωνία, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2019, εκτιμά τα ίδια κεφάλαια της Belmond σε 2,6 δισ. δολάρια, ενώ η αξία όλου του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου του χρέους, ανέρχεται σε 3,2 δισ. δολάρια.

    Η Belmond κατέχει, πλήρως ή εν μέρει ή διαχειρίζεται 46 πολυτελή ξενοδοχεία, εστιατόρια και τρένα και εταιρείες κρουαζιέρας, ενώ παρουσίασε έσοδα $572 στο δωδεκάμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου.



    ΣΧΟΛΙΑ