• Business

    H Skoda δεν εγκαταλείπει τις ρίζες της…

    • NewsRoom


    Τη δέσμευσή της στην τσεχική αγορά επιβεβαίωσε, για μία ακόμη φορά, η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία Skoda Auto, μέλος του ομίλου Volkswagen, υποσχόμενη μάλιστα να αυξήσει τις θέσεις εργασίας στη χώρα.

    Η κίνηση αυτή από την πλευρά της Skoda έρχεται ως απάντηση στις ανησυχίες που υπήρχαν το τελευταίο διάστημα ότι μέρος της παραγωγής μπορεί να μεταφερθεί στη Γερμανία.

    Η Skoda έγινε η δεύτερη πιο κερδοφόρα εμπορική επωνυμία της Volkswagen σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά περιθώρια και αναμένεται να πετύχει το στόχο της για πωλήσεις ρεκόρ το 2017. Ωστόσο, η παραγωγική της ικανότητα φθάνει στα όριά της και η επιτυχία της δημιουργεί εντάσεις στο εσωτερικό του γερμανικού ομίλου.

    Το Reuters ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι στελέχη και συνδικάτα της Volkswagen αναζητούν τρόπους να περιορίσουν τον ανταγωνισμό από την χαμηλότερου κόστους Skoda και να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής της στη Γερμανία, δημιουργώντας ανησυχία στους Τσέχους εργαζομένους.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda Μπέρνχαρντ Μάιερ δήλωσε σήμερα σε δημοσιογράφους ότι η Τσεχία θα παραμείνει η πατρίδα της Skoda και ότι αυξάνει τις εγχώριες θέσεις εργασίας για να καλύψει τη ζήτηση.

    «Η Skoda λειτουργεί στο όριο της παραγωγικής της ικανότητας, το οποίο αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας αποδίδει», δήλωσε. «Επί του παρόντος, σε ό,τι αφορά την παγκόσμια ζήτηση, δεν είμαστε σε θέση να την καλύψουμε από την Τσεχία (και) γι’ αυτόν το λόγο κοιτάμε την παραγωγική ικανότητα αλλού».

    Ο Μάιερ πρόσθεσε ότι η Skoda έχει προσλάβει 3.000 εργαζομένους τους τελευταίους μήνες και σχεδιάζει να προχωρήσει σε νέες προσλήψεις «για να είναι σε θέση να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση». Δήλωσε ότι η εταιρία βρίσκεται σε συνομιλίες με τα συνδικάτα για αυτό. Η Skoda πούλησε πέρυσι τον αριθμό ρεκόρ του 1,13 εκατ. οχημάτων.

    Το συνδικάτο των εργαζομένων της Skoda στη Τσεχία έχει προειδοποιήσει ότι η όποια μεταφορά της παραγωγής θα οδηγήσει στην απώλεια έως 2.000 θέσεων εργασίας στη Skoda, η οποία στα τέλη του 2016 απασχολούσε 28.000 άτομα, εξαιρουμένου του έκτακτου προσωπικού.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί η VW μειώνει το δίκτυο των αντιπροσώπων της;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απόφαση σταθμός: Αποζημίωση 16.250 ευρώ σε Έλληνες κατόχους POLO για το σκάνδαλο της Volkswagen
    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η αγορά αυτοκινήτου;



    ΣΧΟΛΙΑ