• Business

    Gucci: Ταινία και κολεξιόν εκτόξευσαν τις πωλήσεις

    • Bloomberg
    Ο Φρανσουά Ανρί Πινό, CEO του ομίλου Kering, με τη σύζυγο του Σάλμα Χάγιεκ

    Ο Φρανσουά Ανρί Πινό, CEO του ομίλου Kering, με τη σύζυγο του Σάλμα Χάγιεκ


    Οι πωλήσεις της Gucci αυξήθηκαν ξεπερνώντας τα προ πανδημίας επίπεδα κατά το τέταρτο τρίμηνο, καθώς το ισχυρότερο brand του ομίλου ειδών πολυτελείας Kering, κατάφερε να προσελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον με την τελευταία του συλλογή ενδυμάτων.

    Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci αυξήθηκαν κατά 32% στα 3,07 δισεκατομμύρια ευρώ (3,49 δισεκατομμύρια δολάρια), ανέφερε σε δήλωσή της την Πέμπτη η Kering με έδρα το Παρίσι. Οι αναλυτές περίμεναν ανάπτυξη 18%.

    Η κυκλοφορία της συλλογής Aria της Gucci στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021, βοήθησε την εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις της, ενώ παράλληλα, η ταινία “House of Gucci”, με πρωταγωνίστρια τη Lady Gaga, προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού στο brand.

    Με επικεφαλής τον CEO Marco Bizzarri και τον καλλιτεχνικό διευθυντή Alessandro Michele, η Gucci αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της Kering και σχεδόν τα τρία τέταρτα των επαναλαμβανόμενων λειτουργικών εσόδων.

    Ο όμιλος ενισχύθηκε επίσης από την απόδοση του οίκου πολυτελείας Yves Saint Laurent, του οποίου τα έσοδα εκτινάχθηκαν κατά 47% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ξεπερνώντας όλα τα άλλα μεγάλα brand του χαρτοφυλακίου της Kering.

    «Είμαστε σίγουροι ότι θα επεκτείνουμε την περσινή δυναμική μας το 2022 και τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος της Kering, Francois-Henri Pinault.

    Τα αποτελέσματα της Kering ενισχύουν τις τελευταίες ενδείξεις ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας ανακάμπτουν από την πανδημία, καθώς οι αγοραστές επιστρέφουν στα καταστήματα σε μεγάλο μέρος του πλανήτη.

    Η ανταγωνίστρια LVMH (Louis Vuitton), τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ετήσια έσοδα ρεκόρ, καθώς ενισχύθηκε σημαντικά από την αυξανόμενη ζήτηση για τσάντες Louis Vuitton και δαχτυλίδια Tiffany.

    Οι αναλυτές εστιάζουν επίσης στην τιμολόγηση των πολυτελών ειδών, με την Chanel και άλλα ισχυρά ονόματα να αυξάνουν τις τιμές, επικαλούμενα πληθωριστικές πιέσεις.

    Μιλώντας με δημοσιογράφους, ο οικονομικός διευθυντής της Kering, Jean-Marc Duplaix, δήλωσε ότι αναμένει πιο στοχευμένες αυξήσεις τιμών για την Gucci το 2022.

    Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα της Kering για το έτος αυξήθηκαν κατά 60% στα 5,02 δισεκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας την εκτίμηση των αναλυτών για 4,77 δισ. ευρώ.

    Διαβάστε ακόμη:

    Έρχεται τηλεοπτική σειρά και ντοκιμαντέρ για την οικογένεια Gucci



    ΣΧΟΛΙΑ