• Business

    Γιώργος Γεωργόπουλος: Πώς δίνουμε αξία στο Personal Banking της Τράπεζας Πειραιώς

    Γιώργος Γεωργόπουλος

    Γιώργος Γεωργόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς


    Έμφαση στις υπηρεσίες personal banking δίνει η Τράπεζα Πειραιώς, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της με διαθέσιμο προς αξιοποίηση εισόδημα πάνω από 70.000 ευρώ. Οι πελάτες αυτοί εξυπηρετούνται από τον «προσωπικό τους τραπεζίτη» και μέσα από ένα αναλυτικό εξατομικευμένο χρηματοοικονομικό πλάνο έχουν ουσιαστική ανάλυση των οικονομικών τους δεδομένων και σχέδιο για την επίτευξη των μελλοντικών στόχων. Οι λύσεις είναι απολύτως προσαρμοσμένες στο «πορτοφόλι τους» αλλά και στο επενδυτικό τους προφίλ. Και όπως χαρακτηριστικά λέει στο mononews.gr ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, «πολλές φορές η έννοια του Personal Banking συγχέεται με την διακριτή και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που λαμβάνει ένας πελάτης της κατηγορίας αυτής. Στην Τράπεζα Πειραιώς φιλοδοξούμε να μην είναι μόνο αυτό. Έχουμε αναπτύξει ένα πλέγμα υπηρεσιών και προϊόντων με επίκεντρο τον Προσωπικό Συνεργάτη του Personal Banking».

    Ο προσωπικός συνεργάτης

    Και εξηγεί πως ο Προσωπικός Συνεργάτης, που αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς του πελάτη με την τράπεζα, γνωρίζει συνολικά και σε βάθος τις ανάγκες και τους στόχους του, καθώς συναντάται μαζί του τακτικά. Ο ρόλος του είναι διττός, αφενός αναζητά συνεχώς βέλτιστους τρόπους προστασίας και αξιοποίησης της περιουσίας του πελάτη και αφετέρου κατευθύνει τον πελάτη στο πλέον κατάλληλο, κάθε φορά, σημείο της τράπεζας για την εξυπηρέτηση άλλων εξειδικευμένων αναγκών του.

    «Η σχέση αυτή επεκτείνεται και συμπεριλαμβάνει το σύνολο της δραστηριότητας του πελάτη με την τράπεζα, είτε αφορά τον ίδιο, είτε αφορά την επαγγελματική ή επιχειρηματική δραστηριότητά του» αναφέρει ο κ. Γεωργόπουλος.

    Στο ερώτημα ποια είναι η κύρια ανάγκη αυτής της πελατείας, ο κ. Γεωργόπουλος απαντά πως είναι «ο οικονομικός σχεδιασμός του μέλλοντος τους».

    «Η βασική ανάγκη του πελάτη με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα σήμερα, είναι να στραφεί από την αντιμετώπιση των βραχυχρόνιων ανησυχιών του, στην πιο μακροπρόθεσμη προσέγγιση των αναγκών που σχετίζονται με τον οικονομικό προγραμματισμό του» λέει και συμπληρώνει:

    «Στο πλαίσιο του ρόλου μας ως συνεργάτες στον οικονομικό σχεδιασμό, καλούμαστε να τον καθοδηγήσουμε στους βασικούς άξονες που είναι, αφενός η διατήρηση και ανάπτυξη του κεφαλαίου του και αφετέρου η προστασία του κεφαλαίου του, με την έννοια της εύρεσης εναλλακτικών λύσεων με σκοπό τη διαφύλαξή του ακόμα και σε περιπτώσεις έκτακτων αναγκών».

    Γιώργος Γεωργόπουλος
    Γιώργος Γεωργόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς

    Ο οικονομικός προγραμματισμός, σήμερα είναι πιο απαραίτητος από ποτέ. «Σε έναν κόσμο με χαμηλές αποδόσεις στην πλειονότητα των τοποθετήσεων, είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ η προσέγγιση των επενδύσεων με συστηματικό και επαγγελματικό τρόπο, λέει ο κ. Γεωργόπουλος και υπογραμμίζει πως «η τράπεζα μπορεί να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις και στις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι δομές σύνταξης και υγείας».

    Πιο συγκεκριμένα το personal banking προσφέρει πλήρη γκάμα υπηρεσιών που έρχονται να καλύψουν τις επενδυτικές ανάγκες του πελάτη. Προσφέρονται λοιπόν από απλά προθεσμιακά προϊόντα, μέχρι πιο σύνθετα επενδυτικά.

    Ο personal banking πελάτης έχει πρόσβαση στα διεθνούς αξίας Αμοιβαία Κεφάλαια PiraeusInvest, πρόσβαση στις διεθνείς χρηματοπιστωτικές αγορές, έχει στη διάθεση του έμπειρους διαχειριστές ώστε να αναγνωρίζουν έγκαιρα τις επενδυτικές ευκαιρίες και να παράγουν διαχρονικά καλύτερα αποτελέσματα, με ευρεία διασπορά σε όλες τις κατηγορίες επένδυσης σε παγκόσμια κλίμακα, δυναμική κατανομή κεφαλαίων ανάλογα με τις συνθήκες στις αγορές και διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο με στόχο τη σταθερότητα στις αβέβαιες αγορές.

    Και ακόμα μέσα από ασφαλιστικά προγράμματα μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες, είτε αφορά θέματα προστασίας της περιουσίας του, είτε θέματα υγείας.

    Τέλος αναφορικά με την εξέλιξη του Personal Banking και ποια είναι τα σχέδια της Τράπεζας Πειραιώς για το μέλλον, ο κ. Γεωργόπουλος σημειώνει πως: «Στην Τράπεζα Πειραιώς αναγνωρίζουμε ότι οι πελάτες με υψηλό διαθέσιμο κεφάλαιο έχουν την οικονομική δυνατότητα που θα τους επιτρέψει να συμμετέχουν ενεργά, στο βαθμό που το επιθυμούν, στις ευκαιρίες που διαμορφώνονται καθώς η ελληνική οικονομία εισέρχεται σε τροχιά ανάπτυξης. Στην επιδίωξή τους αυτή η Τράπεζα Πειραιώς φιλοδοξεί να είναι συνεργάτης και αρωγός.

    Με αυτό ως όραμα, στο Personal Banking θα προσπαθούμε διαρκώς, εισάγοντας καινοτόμα εργαλεία και εμπλουτίζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, να προσδίδουμε προστιθέμενη αξία στους πελάτες που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τράπεζα Πειραιώς: Γιορτάζει με δώρα τον 1 χρόνο επιτυχημένης παρουσίας του yellow

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: The Royal Mint-Τράπεζα Πειραιώς: Πρώτη επέτειος αποκλειστικής συνεργασίας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Τράπεζα Πειραιώς εισάγει το Mobile QuickPass για τους κατόχους καρτών UnionPay



    ΣΧΟΛΙΑ