• Business

    Τέσσερα στοιχεία που δείχνουν ότι ράλι του πετρελαίου μπορεί να στηρίζεται σε πήλινα πόδια

    • NewsRoom
    γεώτρηση πετρελαίου

    γεώτρηση πετρελαίου


    Σημάδια… κόπωσης εμφανίζει το ράλι της τιμής του αργού πετρελαίου που οδήγησε τον «μαύρο χρυσό» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών, κάτι που δείχνει ότι σύντομα μπορεί να δούμε τις τιμές να πέφτουν.

    Χαρακτηριστική είναι η θέση του Francisco Blanch, επικεφαλής έρευνας για τον κλάδο των εμπορευμάτων στην Bank of America Merrill Lynch, που προειδοποιεί ότι η τιμή του πετρελαίου είναι πιθανό να πλησιάζει στο υψηλότερο δυνατό σημείο της και ότι δεν «σηκώνει» πάνω από άλλα 4 με 5 δολάρια.

    Σε αυτό συντείνει και ένας από τους τεχνικούς δείκτες που παρακολουθεί στενά η αγορά για το αμερικανικό αργό (West Texas Intermediate), την ώρα που οι τιμές του «μαύρου χρυσού» έχουν ενισχυθεί σχεδόν κατά 5% μόνο μέσα στον Νοέμβριο.

    Παράλληλα, ενώ η στάση των hedge funds παραμένει εξαιρετικά αισιόδοξη για την πορεία του αργού, οι επενδυτές του αμερικανικού United States Oil Fund, του μεγαλύτερου εισηγμένου στο χρηματιστήριο fund που παρακολουθεί την τιμή του αμερικανικού αργού, κατευθύνονται προς την έξοδο.

    «Πρέπει να το αντιμετωπίσεις ως “καυτή πατάτα”, για να μη ρισκάρεις να δεις τις αποδόσεις σου να κάνουν φτερά», υποστηρίζει ο αναλυτής Eric Balchunas.

    «Δεν μπορούμε να μπούμε στο 2018 με την αγορά να λειτουργεί σε τόσο υψηλές στροφές», δηλώνει από την πλευρά του ο Chris Kettenmann, υπεύθυνος στρατηγικής για τον ενεργειακό κλάδο στη Macro Risk Advisors LLC, σημειώνοντας ότι αν μπούμε στο 2018 με το WTI να «φλερτάρει» με τα 60 δολάρια και το Brent να απειλεί να σπάσει το φράγμα των 70 δολαρίων, οι παραγωγοί σχιστολιθικού πετρελαίου μπορεί να ξαναμπούν για τα καλά στο παιχνίδι. Και σε μια τέτοια περίπτωση, θα είναι δύσκολο να τους σταματήσεις…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το πετρέλαιο ενδέχεται να φτάσει ακόμη και στα $110 στις αρχές του 2018

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευρωπαϊκό καμπανάκι: Να αυξηθούν οι κατώτατοι μισθοί στην Ελλάδα κατά 25%

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί ο Γούιλμπουρ Ρος αποεπενδύει από τη ναυτιλία



    ΣΧΟΛΙΑ