• Business

    Γιατί η Prada περιμένει ένα θαύμα από τους 20ρήδες!

    • NewsRoom
    prada


    Ο Ιταλικός οίκος μόδας Prada σχεδιάζει το μέλλον του. Οι υπεύθυνοι του τμήματος πωλήσεων έχουν ανακαλύψει νέους τρόπους προσέγγισης του δύσκολου αγοραστικού κοινού των 20 και άνω.  Οι ίδιοι προσβλέπουν σε μια αύξηση των πωλήσεων τους, η οποία θα προκύψει μετά από διεύρυνση της αγοράς, στους νεότερους ηλικιακά καταναλωτές, μέσα από τις διαδικτυακές πωλήσεις και τους ειδικούς διακανονισμούς των τιμών στα προϊόντα τους.

    prada

    Όλα αυτές οι προσπάθειες μετά την κατακόρυφη πτώση των κερδών που έχει σημειώσει ο οίκος, η οποία προκλήθηκε από μια μείωση της ζήτησης, της τάξεως του 25%, σε Κίνα και Ιταλία.

    Ο Prada όμως πιστεύει ότι όλο αυτό πρόκειται να αλλάξει.

    Ο διάσημος οίκος απευθυνόταν παραδοσιακά σε ένα κοινό αρκετά μεγαλύτερο και οικονομικά ισχυρότερο. Σύμφωνα όμως με τους υπεύθυνους πωλήσεων αυτό πρόκειται να αλλάξει. Για την προσέλκυση καινούργιων και νεαρότερων αγοραστών, ο κορυφαίος οίκος αποφάσισε να περάσει σε μια επανεξέταση των τιμών της, όπως και να αυξήσει την ποικιλία των προϊόντων της μαζί με την ανάπτυξη του online.

    prada 2

    ‘Millennials’ (20ρηδες και άνω) 

    Αν και ο οίκος Prada είχε δεχτεί σκληρή κριτική για το άνοιγμα καινούργιων μαγαζιών και την αποτυχία τους να επενδύσουν περισσότερο στις διαδικτυακές πωλήσεις, ωστόσο τώρα προβλέπει σε διπλασιασμό των ηλεκτρονικών της πωλήσεων, καθώς πρόκειται να αυξήσει τα προϊόντα του διαδικτύου της, ειδικότερα στα διάσημα παπούτσια της.

    Μάλιστα, πρόκειται να αναπτύξει και τις δραστηριότητες της μέσω social media, οι οποίες θα αυξήσουν σημαντικά τα κέρδη της κυρίως στην κατηγορία των “millennials”, δηλαδή οι νέοι ηλικίας μεταξύ 20 μέχρι 30.

    prada

    Ακόμη η εταιρεία συμπλήρωσε πως η προώθηση των προϊόντων της θα εξυπηρετείτε πλέον και μέσα από το δημοφιλές μέσω του Instagram.

    Αυτή ήταν η στιγμή που μπήκε η εταιρεία πολυτελών ειδών της Mulberry, η οποία είναι εξίσου φημισμένη για τις δερμάτινες τσάντες της, η οποία αποφάσισε να αλλάξει και εκείνη κάνοντας τα προϊόντα της πιο προσιτά στους καταναλωτές της.

    Διαβάστε ακόμη: 

    http://www.mononews.gr/pano-apo-3-ek-evro-mirazi-simera-tzoker/69772



    ΣΧΟΛΙΑ