• Business

    Οι τράπεζες κατάσχουν και πουλάνε τα πλοία της Efploia Shipping

    Efploia Shipping

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax “Maverick Gunner” της Efploia Shipping είναι χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής του έτους 2010


    Τι συμβαίνει με την Efploia Shipping; Σύμφωνα με πληροφορίες, άλλα δύο πλοία του στόλου της ναυτιλιακής πρόκειται να βγουν σύντομα σε δημοπρασία.

    Ο λόγος για τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Maverick Gunner και Maverick Genesis (αμφότερα χωρητικότητας 80,700-dwt και κατασκευής 2010 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία STX) τα οποία αναμένεται να δημοπρατηθούν το προσεχές διάστημα, με την πιθανότητα να καταλήξουν σε ναυτιλιακές ελληνικών συμφερόντων να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

    efploia
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax “Maverick Gunner” της Efploia Shipping είναι χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής του έτους 2010

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 30 Ιουνίου του 2016, το φορτηγό πλοίο Maverick Gunner, είχε επισχεθεί από την ελβετική τράπεζα Credit Suisse και κρατείτο στο λιμάνι της Σιγκαπούρης, κατόπιν εντολής της δικηγορικής εταιρείας Asia Practice LLP, για ληξιπρόθεσμες οφειλές της ναυτιλιακής προς την τράπεζα. Η Credit Suisse είχε ζητήσει τότε από το Ανώτατο Δικαστήριο να εκδώσει ένα ένταλμα που θα της έδινε τη δικαιοδοσία να επιβάλλει την υποθήκη του πλοίου και έπειτα να διατάξει την πώλησή του σε περίπτωση μη διευθέτησης πληρωμών για αρκετές από τις υπάρχουσες δανειακές συμβάσεις που έχει συνάψει με την Efploia.

    Επιπλέον, όσον αφορά το Maverick Genesis, σύμφωνα με τα δεδομένα του χάρτη πλοίων πραγματικού χρόνου AIS marinetraffic.com, βρίσκεται στο Ulsan της Βόρειας Κίνας αγκυροβολημένο για διάστημα μεγαλύτερο του ενός μηνός.

    efploia
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax “Maverick Genesis” της Efploia Shipping είναι χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής του έτους 2010

    Το Maverick Guardian πωλήθηκε στην Byzantine Maritime για 15 εκατ. δολάρια

    Όπως έγραψε το mononews.gr στις 14 Νοεμβρίου, το φορτηγό πλοίο Maverick Guardian πωλήθηκε σε δημοπρασία στη Ναμίμπια της Νοτίου Αφρικής για λογαριασμό της Credit Suisse για το ποσό των 14,95 εκατ. δολαρίων.

    Τότε, η Ariella Kuper – η οποία ήταν υπεύθυνη της όλης διαδικασίας ενώ αποτελεί συνιδρύτρια και γενική διευθύντρια του οίκου Clear Asset Ltd. που παρέχει ανεξάρτητες υπηρεσίες για δημοπρασίες – δεν είχε κάνει γνωστή την ταυτότητα του αγοραστή, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, πέρασε στο στόλο της ελληνικής ναυτιλιακής Byzantine Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Μάριου Σταφυλοπάτη.

    Σημειώνεται ότι το πλοίο εξακολουθεί να μένει αγκυροβολημένο στο λιμάνι του Walvis Bay, τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβασή του από την Efploia Shipping στην εταιρεία του κ. Σταφυλοπάτη.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αιφνιδιάζει η Α. Φράγκου: Πουλάει μετοχές της Navios Partners αξίας 25 εκατ. δολ.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τρόμος στη Νορβηγία: Θα γίνει η Havila Shipping η Hanjin της Ευρώπης; Τα χρέη της αγγίζουν τα 840 εκατ. δολ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Ολοκληρώθηκε η πώληση και πέμπτου panamax της DryShips



    ΣΧΟΛΙΑ