• Business

    Γ. Φειδάκης: Χάλασε το deal της Globus με τον “μυστικό” επενδυτή

    Φειδάκης Globus

    Θάνος (αριστερά) και Γιώργος (δεξιά) Φειδάκης, εφοπλιστές Globus Maritime Ltd.


    Όπισθεν ολοταχώς από τη ναυτιλιακή Globus Maritime, συμφερόντων του Γιώργου Φειδάκη, η οποία ανακοίνωσε ότι η ιδιωτική τοποθέτηση θεσμικού επενδυτή και μετατροπή χρέους που είχε προαναγγείλει από τον Νοέμβριο δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά.

    Όπως έγραφε το mononews.gr στις 29 Νοεμβρίου, η συμφωνία προέβλεπε ότι ο θεσμικός επενδυτής – ο οποίος δεν αποκάλυπτε την ταυτότητά του – θα έβαζε στην εταιρεία 5 εκατ. δολάρια και θα λάμβανε 5 εκατομμύρια μετοχές, καθώς και δικαιώματα προτίμησης για ακόμα 25 εκατομμύρια μετοχές έναντι 1,60 δολαρίων η καθεμιά. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η ναυτιλιακή καλείτο να «σβήσει» ένα χρέος της τάξεως των 20 εκατ. δολαρίων, κάτι που θα πετύχαινε εκδίδοντας 20 εκατομμύρια μετοχές, καθώς και δικαιώματα προτίμησης για ακόμα 7,38 εκατομμύρια μετοχές στην τιμή των 1,60 δολαρίων η καθεμιά.

    Και ενώ αρχικά η προθεσμία για την ιδιωτική τοποθέτηση και της μετατροπή του χρέους της θα έληγε στις 22 Δεκεμβρίου, η Globus είχε συμφωνήσει με τον θεσμικό επενδυτή για παράταση της προθεσμίας μέχρι την περασμένη Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου. Η προθεσμία αυτή δεν παρατάθηκε εκ νέου, και έτσι το deal δεν θα πραγματοποιηθεί.

    Αυτές οι συναλλαγές με πολλαπλά συμβαλλόμενα μέρη έπρεπε να κλείσουν όλες ταυτόχρονα, όμως μία πλευρά δε συμφώνησε στην ολοκλήρωση της συναλλαγής”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Globus.

    Υπενθυμίζεται ότι η Globus Maritime κατέγραψε περαιτέρω επιδείνωση των οικονομικών της στοιχείων στο τρίτο τρίμηνο του 2016, με τα έσοδά της να μειώνονται, ενώ τις διοικητικές της δαπάνες να αυξάνονται. Ειδικότερα, η Globus Maritime παρουσίασε στο τρίτο τρίμηνο του 2016 απώλειες της τάξεως των 2,8 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι απωλειών 2,5 εκατ. δολαρίων κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 22% σε ετήσια βάση, στα 2,5 εκατομμύρια δολάρια (από 3,2 εκατ. δολάρια το 2015), ενώ ο μέσος όρος των ημερησίων εσόδων της από χρονοναύλωση των πλοίων της περιορίστηκαν κατά 11,1% σε ετήσια βάση, στα 5.031 δολάρια (από 5.664 δολάρια το 2015).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απαράδεκτο για την Άννα Ζολώτα! Δεν πληρώνει 331.000 δολ. μισθούς σε 17 ναυτικούς

    ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Τι κρύβεται πίσω από την πώληση μετοχών-μαμούθ της Navios Partners;

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φώτης Κοκοτός: Το βασικό μας πρόβλημα είναι στο γκρέμισμα και όχι στο χτίσιμο



    ΣΧΟΛΙΑ