• Business

    Fourlis (ΙΚΕΑ & Intersport): Νέες επενδύσεις 15 εκατ. σε υποδομές logistics – Τι σχεδιάζει για τη φετινή Black Friday

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    o επικεφαλής του Ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, μιλά όρθιος στο μικρόφωνο

    Βασίλης Φουρλής. CEO ομίλου Φουρλή


    Σε σημαντική αναβάθμιση των υποδομών logistics προχωρά ο όμιλος Fourlis που διαχειρίζεται τα σήματα IKEA και Intersport στην ελληνική αγορά.

    Καλά πληροφορημένες πηγές σημειώνουν πως δρομολογούνται επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη διετία για τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων στις υφιστάμενες αποθήκες στο Σχηματάρι που εκτείνεται σε 45.000 τμ. αλλά και τη δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων στην ίδια περιοχή. «Το κουμπί έχει πατηθεί… είναι όλα έτοιμα», αναφέρουν χαρακτηριστικά θέλοντας να υπογραμμίσουν τη βούληση του ομίλου να επενδύσει στην επόμενη μέρα της ελληνικής αγοράς.

    Η ενίσχυση των υποδομών logistics κρίθηκε απαραίτητη, προκειμένου η εταιρεία να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία θα συνεχισθεί και μετά το τέλος της πανδημίας του κορονοϊού αλλά και για την υποστήριξη των παραγγελιών του δικτύου των «μικρών ΙΚΕΑ» που σταδιακά θα δημιουργήσει εντός του αστικού ιστού των μεγάλων πόλεων.

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η omnichannel προσέγγιση του καταναλωτή έχει τεθεί στον «πυρήνα» της στρατηγικής του ομίλου Fourlis. Μάλιστα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις εκτιμάται πως θα μεγαλώσουν σημαντικά τη συνεισφορά τους μέσα στα επόμενα δυο χρόνια και θα αποτελούν μια αξιόλογη πηγή εσόδων. Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην οικονομία είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του ΙΚΕΑ να φθάσουν στο 18% και του Intersport στο 15%.

    Η πρόκληση του Black Friday

    Ήδη, τα e-shop του ΙΚΕΑ και του Intersport βρίσκονται σε διαρκή άνοδο από την περασμένη Άνοιξη οπότε και επιβλήθηκε το πρώτο lockdown ενώ εξίσου δυναμικά συνεχίζουν και τώρα. Υπολογίζεται ότι μετά την 7η Νοεμβρίου, οπότε και έκλεισαν ξανά τα φυσικά καταστήματα, σχεδόν τετραπλασιάσθηκε ο όγκος των παραγγελιών που υποδέχονται ενώ αναμένεται περαιτέρω άνοδος ενόψει της εκπτωτικής περιόδου του «Black Friday».

    Κύκλοι προσκείμενοι στο όμιλο επισημαίνουν πως είναι απόλυτα έτοιμοι να ανταποκριθούν στην πρόκληση, τονίζοντας πως έχουν οργανωθεί και προετοιμασθεί κατάλληλα για το ενδεχόμενο κατακόρυφης αύξησης της ζήτησης. Επισημαίνουν μάλιστα πως δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε άλλες εταιρείες, οι οποίες σταμάτησαν να δέχονται παραγγελίες, όσο και εάν μεγαλώσει ο αριθμός των παραγγελιών.

    Υπογραμμίζουν πως πρόκειται να συμμετέχουν δυναμικά και στη φετινή Black Friday, προχωρώντας σε σημαντικές εκπτώσεις σε ορισμένα προϊόντα, επισημαίνοντας ωστόσο πως στα ηλεκτρονικά καταστήματα των ΙΚΕΑ και της Intersport «τρέχουν» γενναίες προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου.

    Διαβάστε ακόμα:

    Οι διακρίσεις της ΙΚΕΑ για την καμπάνια «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι» συνεχίζονται!

    Fourlis: Θετικές οι πρώτες ενδείξεις της εισόδου της Intersport στον χώρο των outlet

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ