ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι τελικές δοκιμές φόρτισης στην τοξωτή Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ 26, η οποία βρίσκεται στο 259χλμ., της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνας-Θεσσαλονίκης, στην περιοχή Εκκάρα Φθιώτιδας.
Πρόκειται για μια από τις δυσκολότερες κατασκευές στην χώρα, που πολλοί συγκρίνουν -σε τεχνικούς όρους- με την γέφυρα Ρίου -Αντιρρίου.
Η μοναδικότητα του κατασκευαστικού επιτεύγματος, συνίσταται στο γεγονός ότι βρίσκεται ακριβώς πάνω από σεισμικό ρήγμα που δίνει μεγάλους σεισμούς, με τον τελευταίο να καταγράφεται το 1954 με 7 βαθμούς Ρίχτερ. Η κατασκευή της θεωρείται πρότυπη στο είδος της, είναι έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, σχεδιασμού και μεγέθους με ιδιαίτερες μελετητικές και κατασκευαστικές απαιτήσεις.
H γέφυρα έχει συνολικό μήκος 404,80 m και αποτελείται από τρία (3) ανοίγματα τοξωτών φορέων.
Το κατάστρωμα της γέφυρας είναι σύμμεικτο και αποτελείται από δύο κύριες μεταλλικές δοκούς, επί των οποίωνσκυροδετούνται πλάκες οπλισμένου σκυροδέματος,όπου και εδράζεται η επιδομή της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής.
Η επιλογή της EUROCERT ως Οίκου Ποιοτικού Ελέγχου για την κατασκευή της Σιδηροδρομικής Γέφυρας ΣΓ26, αποτελεί ακόμα μια αναγνώριση του υψηλού επιπέδουτεχνογνωσίας, αξιοπιστίας και συνέπειας που διαθέτει και ταυτόχρονα ιδιαίτερη τιμή για το προσωπικό της που διεκπεραίωσε τους σχετικούς ελέγχους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στο Αστυνομικό Τμήμα όλο το προσωπικό καθαριότητας του Δήμου Μήλου μετά από καταγγελία
- Πετρέλαιο: Κάτω από τα 63 δολάρια το WTI μετά την αύξηση των αποθεμάτων στις ΗΠΑ
- Το Βερολίνο απορρίπτει την κριτική του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα
- Πυρκαγιές: Για ποιες πυρκαγιές εξετάζεται η περίπτωση εμπρησμού
