• Business

    ΕΡΓΟΣΕ: Ξεκινά η μάχη για τα έργα 4,7 δισ. – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat, Ελλάκτωρ- Mytilineos και ΑΒΑΞ – Alstom οι διεκδικητές – Επιβεβαίωση Mononews

    Στις επάλξεις οι πέντε μεγάλοι κατασκευαστές για τις μονάδες απορριμμάτων αξίας 940 εκατ. ευρώ σε Αττική και Θεσσαλονίκη

    Γιώργος Περιστέρης (ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ), Ευάγγελος Μυτιληναίος (Mytilineos), Ευθύμιος Μπουλούτας (Ελλάκτωρ), Χρήστος Ιωάννου (ΑΒΑΞ), Πέτρος Σουρέτης (Intrakat)


    Ξεκίνησε η διαδικασία για την αποσφράγιση των φακέλων με τις προτάσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το mega-διαγωνισμό αξίας 4,7 δισ. ευρώ που αφορά στη διασύνδεση των λιμένων με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

    Πρώτο έργο για το οποίο αποσφραγίστηκαν οι προσφορές των ενδιαφερομένων ήταν η σιδηροδρομική σύνδεση του Ρίο με το Νέο Λιμάνι της Πάτρας αξίας συνολικής αξίας 591 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες επιβεβαιώνουν το πρόσφατο ρεπορτάζ του mononews.gr, τα σχήματα που διεκδικούν το έργο είναι τα εξής:

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat – Siemens

    Ελλάκτωρ- Mytilineos

    ΑΒΑΞ – Alstom

    Υπενθυμίζεται πως ως καταληκτική ημερομηνίας υποβολής του ενδιαφέροντος εκ μέρους των Ομίλων είχε οριστεί η 14η Ιανουαρίου, αλλά δόθηκε παράταση μίας εβδομάδας. Πλέον η ΕΡΓΟΣΕ προχωράει στην αποσφράγιση του κάθε φακέλου ξεχωριστά, όπου και θα φανεί ποιες συμμαχίες έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των μεγάλων ελληνικών και διεθνών κατασκευαστικών Ομίλων, καθώς και το ποιες συμβάσεις «χτυπούν».

    Τι αφορά το έργο

    Το έργο αφορά στην μελέτη και κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, συνολικού μήκους 11 χλμ. περίπου.

    Η χάραξη της νέας γραμμής χωροθετείται στο μεγαλύτερο τμήμα της πάνω στη χάραξη της υφιστάμενης μετρικής γραμμής η οποία βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία. Περιλαμβάνεται το σύνολο των εργασιών για την κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, δηλ. οι εργασίες υποδομής, επιδομής, σταθμών και στάσεων, η εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης και EΤCS Level 1, ηλεκτροκίνησης και εργασίες περιβαλλοντικής αποκατάστασης.

    Τμήμα του έργου το οποίο διέρχεται από πυκνό αστικό ιστό εντός της πόλης της Πάτρας, θα υπογειοποιηθεί. Οι προς κατασκευή νέες επιβατικές σιδηροδρομικές στάσεις θα αντικαταστήσουν τις 8 υφιστάμενες και θα κατασκευασθεί νέα επιφανειακή στάση στο Νέο Λιμένα Πατρών.

    Τα επόμενα βήματα

    Στην επόμενη φάση η ΕΡΓΟΣΕ θα καταλήξει στην τελική μορφή των σχημάτων που θα κληθούν να υποβάλουν τις δικές τους μελέτες για τη χάραξη του κάθε έργου και έπειτα θα ξεκινήσει η διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

    Το τελικό βήμα είναι η υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο για κάθε έργο, ενώ η ΕΡΓΟΣΕ θα «τρέξει» και παράλληλα έξι διαφορετικούς διαγωνισμούς για project managers , οι οποίοι θα τη συνεπικουρούν στην εφαρμογή της προτιμητέας μελέτης καθώς και την τήρηση των όρων της σύμβασης για καθένα από τα έξι προς δημοπράτηση έργα.

    ΕΡΓΟΣΕ: Κατατέθηκαν οι φάκελοι για τα έξι έργα ύψους 4 δισ. ευρώ

    ΕΡΓΟΣΕ: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat, Ελλάκτωρ – Mytilineos και ΑΒΑΞ διεκδικούν το mega project των 4,7 δισ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ