ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι διεθνείς κινήσεις Κυριακού, σύγκρουση Σκάι με Κουρδή, η Μαραγκουδάκη πήρε το όπλο της, η Alter Ego, ο Ευαγγελάτος και η Τατιάνα, τι συμβαίνει με Ρουβά και ΕΡΤ
Τι διαπιστώνει η έρευνα της Nielsen σχετικά με την επίδραση του κορονοϊού στο λιανεμπόριο τροφίμων
Μέσα από τα πρώτα στοιχεία που έχει η Nielsen στη διάθεσή της είναι ξεκάθαρη η επιρροή της εμφάνισης του κορονοϊού στο λιανεμπόριο τροφίμων. Συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20) με την αντίστοιχη περσινή (04/03/19-10/03/19), η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%.
Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε, όπως ήταν και αναμενόμενο η Θεσσαλονίκη, με 36,4%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα Τρόφιμα & Ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα Φρέσκα και Επί Ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται ορισμένες επιλεγμένες κατηγορίες, τρόφιμου και μη, οι οποίες παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω εβδομάδα:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη