• Business

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Υπογράφεται σήμερα η σύμβαση για τα πρόσθετα έργα αξίας 23 εκατ. ευρώ που ανέλαβε η κοινοπραξία Hitachi-Ελλάκτωρ

    Νικόλαος Κουρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος Αττικό Μετρό Α.Ε., Νικόλαος Ταχιάος, Πρόεδρος Αττικό Μετρό Α.Ε. , Ευθύμιος Μπουλούτας. Διευθύνων Σύμβουλος της Ελλάκτωρ


    Σήμερα πέφτουν, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην Αττικό Μετρό Α.Ε., οι υπογραφές το πρόσθετο έργο αξίας 23 εκατ. ευρώ που έχει αναλάβει η Hitachi σε συνεργασία με την  ΑΚΤΩΡ  του Ομίλου της Ελλάκτωρ στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αφορά την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά.

    Όπως είχε γράψει ήδη το mononews.gr η Κοινοπραξία μειοδότησε στον εν λόγω διαγωνισμό δίνοντας έκπτωση της τάξης του 9,32% «κτυπώντας» το έργο στην τελική τιμή των 21,4 εκατ. ευρώ.  Πρόκειται για έργα που αναλαμβάνει σχεδόν εξ ολοκλήρου η Hitachi ενώ η ΑΚΤΩΡ έχει το ρόλο του leader της Κοινοπραξίας.

    Πλέον ξεκινά η κατασκευαστική περίοδος του έργου, η διάρκεια της οποίας ανέρχεται στους 18 μήνες με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση των εργασιών να αναμένεται εντός του φθινοπώρου του 2023, δηλαδή λίγους μήνες νωρίτερα από την παράδοση του βασικού έργου του μετρό Θεσσαλονίκης.

    Υπενθυμίζεται πως η ΑΚΤΩΡ σε συνεργασία με την Hitachi έχει, επίσης, αναλάβει από τον Ιούνιο του 2020 το έργο για τη σηματοδότηση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, η αξία του οποίου ανέρχεται στα 27 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος και στους 15 νέους συρμούς που προβλέπονται για τη γραμμή.

    Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως συνέχεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Μαρτίου μεταξύ του Υφυπουργού Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη και του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΑTTIKO ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκου Κουρέτα στα γραφεία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, όπου και έγινε η αποτίμηση για την πορεία των έργων για το Μετρό στη συμπρωτεύουσα.

    Το έργο περιλαμβάνει

    • κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV)
    • σύστημα δημόσιων αναγγελιών (PA)
    • ψηφιακό σύστημα μετάδοσης δεδομένων (DTS)
    • σύστημα ασφαλείας και προστασίας (SMS)σύστημα ανίχνευσης μη εξουσιοδοτημένης εισόδου (IDS)
    • σύστημα ελέγχου πρόσβασης (ACC)
    • σύστημα ασύρματης επικοινωνίας (TETRA)
    • σύστημα πληροφόρησης επιβατών (PIS)
    • ενοποιημένο κεντρικό σύστημα ελέγχου τηλεπικοινωνιών (ICCS)
    • σύστημα τηλεχειρισμού και ελέγχου παροχής ισχύος (PRCS).

    Διαβάστε επίσης

    ΑΚΤΩΡ: Αναλαμβάνει πρόσθετο έργο 23,6 εκατ. ευρώ για το Μετρό Θεσσαλονίκης

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Ο Όμιλος Ελλάκτωρ μοναδικός διεκδικητής για διαγωνισμό αξίας 176 εκατ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ