• Business

    Ε.Κουντουρά-Α.Χονδροματίδου: Περιφερόμενο δίδυμο “ζωντανής” διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού ανα την υφήλιο!


    Για τουρισμό και όχι…για τον τουρισμό ταξιδεύει η αναπλ.υπουργός Τουρισμού κα. Ελενα Κουντουρά και η “παρέα” της με ανά τις ηπείρους και όλα αυτά…με δημόσια δαπάνη! Μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 και την ανάληψη των καθηκόντων της η κα. Ελενα Κουντουρά αφού είχε αναθέσει στην συνεργάτιδα της κα. Αγγελική Χονδροματίδου, τη διεύθυνση του πολιτικού της γραφείου, την “αποκατάστησε” ολοκληρωτικά, διορίζοντας την και στην θέση της αντιπροέδρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

    Για όσους γνωρίζουν τουρισμό η συγκεκριμένη θέση, όπως και αυτή του προέδρου του ΕΟΤ, είναι άκρως τιμητικές και καθόλου δραστήριες! Γιατί πάντα, εκτός απο τον εκάστοτε υπουργό (θυμίζουμε ότι δεν υπήρχε σε όλες τις κυβερνήσεις υπουργείο Τουρισμού), “κουμάντο” στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού έκανε και εξακολουθεί να κάνει ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού.

    Κι όμως, η κα. Χονδροματίδου αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο! Οτι οι αρμοδιότητες της αντιπροέδρου είναι πάρα πολλές και τις περισσότερες φορές θα έλεγε κανείς….κουραστικές!

    kountoura hpa

    Μέσα στις “επίπονες” υποχρεώσεις της αντιπροέδρου του ΕΟΤ περιλαμβάνεται η συνοδεία στα ταξίδια της αναπλ. υπουργού Τουρισμού κας Ελενας Κουντουρά.

    Ετσι, μέσα σε 6 μήνες, περίπου, έχουν ταξιδέψει ήδη τρείς φορές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Δυστυχώς, όμως, η ανάληψη του τιμονιού του ελληνικού τουρισμού, “αναγκάζει” την πολιτική ηγεσία να πραγματοποιήσει και κάποια ταξίδια…για καθαρά επαγγελματικούς λόγους.

    Οπως είναι στο Λονδίνο τον μήνα Νοέμβριο στην έκθεση World Travel Market όπου κλείνονται οι κυριότερες συμφωνίες με τους tour operators, ακολουθεί το Μιλάνο και η έκθεση BIT, επίσης σημαντική για τον ελληνικό τουρισμό, συνεχίζουμε με τη Μαδρίτη τον Φεβρουάριο, συνεχίζουμε με το Βερολίνο για την πολύ γνωστή έκθεση ITB, ή αλλιώς “χρηματιστήριο του τουρισμού”, η οποία πραγματοποιείται στις αρχές του μηνός Μαρτίου και ολοκληρώνονται οι κυριότερες συμφωνίες για την επόμενη τουριστική σαιζόν και βέβαια η έκθεση στη Μόσχα, αγορά επίσης αρκετά σημαντική για τον ελληνικό τουρισμό.

    Επειδή όμως, αυτά τα ταξίδια είναι καθαρά επαγγελματικά, η νύν ηγεσία του τουρισμού βρήκε τρόπο να συνδυάζει το “τερπόν μετά του ωφελίμου”  και στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, η αναπλ. υπουργός και η συνοδεία της, “πετάχτηκαν” μέχρι την Αίγυπτο (για να δούνε εάν οι Φαραώ είναι ακόμα στις πυραμίδες τους), το Ιράν (γιατί έχουν βαρεθεί να κάνουν τουρισμό στις γύρω περιοχές Ιράκ, Αφγανιστάν κ.α. να έρθουν και σε εμάς), το Ισραήλ (γιατί ως γνωστόν οι Ισραηλίτες έχουν χρήματα), την Τουρκία (για να μοιραζόμαστε τους τουρίστες), τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (για να έρχονται περισσότεροι Σαουδάραβες κροίσοι με τα κότερα τους)…και τέλως πάντων για καθαρά τουριστικούς σκοπούς.

    Για τις ανάγκες μάλιστα της προσέλκυσης τουριστών απο τα κράτη της Ανατολης…αναγκάστηκε να φορέσει μέχρι και μπούργκα!

    kountoura-mpourga-1

    Κατόπιν όλων αυτών, καταλαβαίνει κανείς πόσο κουραστικό είναι να ηγείσαι του ελληνικού τουρισμού και πόσες θυσίες πρέπει να κάνεις για να πετύχεις στο έργο που σου έχει αναθέσει ο Πρωθυπουργός και πληρώνει αδρά ο ελληνικός λαός!

    Η κα. Κουντουρά λοιπόν, συνοδεύομενη από την κα. Χρονδροματίδου “πετάχτηκαν”, ούτε μια, ούτε δυο, αλλά τρείς φορές, μέσα σε διάστημα 6 μηνών στις ΗΠΑ, προκειμένου να ξεκουραστούν από τα πολλά ταξίδια εντός και εκτός Ευρώπης. Να διασκεδάσουν, να ψωνίσουν αλλά και να φωτογραφηθούν!

    Και όλα αυτά…μα για να προσελκύσουμε Αμερικανούς τουρίστες!

    -Στις 15/12/2015 η κα. Κουντουρά συνοδεύομενη απο την κα. Χονδροματίδου επισκέπτεται την Νέα Υόρκη προκειμένου να μιλήσει στο συνεδρίο “New York Capital Link Forum” με θέμα “Investing for Growth” προκειμένου να προσελκύσει επενδυτές από τις ΗΠΑ.

    Για το συγκεκριμένο ταξίδι είχαν δημοσιευθεί και οι υπουργικές αποφάσεις μετακίνησης τόσο της ίδιας της αναπλ. υπουργού όσο και της αντιπροέδρου του Οργανισμού και με το κόστος επίσης του συγκεκριμένου ταξιδιού.

    -Στις 16/3/2016 η κα. Κουντουρά συνοδεύομενη απο την κα. Χονδροματίδου επισκέπονται την περιοχή Fort Lauderdale που βρίσκεται στη Φλόριντα των ΗΠΑ προκειμένου να συμμετάσχει η Ελλάδα στη Διεθνή Έκθεση Κρουαζιέρας Seatrade Cruise Global που πραγματοποιείται από τις 14-17 Μαρτίου με σκοπό την προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως δημοφιλούς παγκόσμιου προορισμού κρουαζιέρας.

    Σχήμα οξύμωρο αν σκεφτεί κανείς ότι οι Αμερικανοί επισκέπτονται την χώρα μας, κυρίως μέσω της κρουαζιέρας.

    -Στις 8/6/2016 η κα. Κουντουρά συνοδεύομενη απο την κα. Χονδροματίδου επισκέπτονται το Λος Αντζελες των ΗΠΑ προκειμένου να παραστεί στο Los Angeles Greek Film Festival, LAGFF, “το διεθνή κινηματογραφικό θεσμό που συμπλήρωσε 10 χρόνια και προβάλλει τον ελληνικό κινηματογράφο και τους Έλληνες και Ελληνικής καταγωγής δημιουργούς, και προωθεί την Ελλάδα στο εξωτερικό με την υποστήριξη του ΕΟΤ” όπως τονίζεται στο σχετικό δελτίο τύπου. Αλλά και για να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό του 2016! Κάποιος έπρεπε να την ενημερώσει ότι τώρα παλεύουμε για τον τουρισμό του 2017!

    Ολα τα παραπάνω ταξίδια της αναπλ. υπουργού και της συνοδείας της, είναι γνωστά απο τα σχετικά δελτία τύπου που εκδίδει η ίδια, φυσικά για τη δική της υστεροφημία αλλά και της συνοδείας της!

    Αφού εκτός απο τα δελτία τύπου τα οποία είναι απλές ανακοινώσεις των “αγαθών και τουριστικών προθέσεων” της κας Κουντουρά, δεν έχουν εκδοθεί νεότερα με τα οποία να μας ενημερώνει για τα αποτελέσματα απο τις “εξορμήσεις” αυτές, ούτε απο την ίδια την αναπλ. υπουργό αλλά και ούτε απο την αντιπρόεδρο.

    kountoura hpa 2

    Και επειδή ίσως, θα ήθελα να προλάβω, ενδεχόμενη απάντηση της αναπλ. υπουργού στο συγκεκριμένο δημοσίευμα, ότι “τουρισμός σημαίνει η εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω” ή ότι “η προώθηση του ελληνικού τουρισμού δεν γίνεται απο το γραφείο” θα ήθελα να απαντήσω στην κα. Κουντουρά, ότι σαφώς και συμφωνώ μαζί της αλλά ίσως εάν ήταν υπουργός σε άλλη Κυβέρνηση και σε παλαιότερα χρόνια, τότε που ο τουρισμός είχε διψήφια αύξηση χωρίς να “κουνήσουμε το μικρό μας δαχτυλάκι”, τότε που δεν έκλειναν τα ξενοδοχεία το ένα μετά το άλλο, τότε που οι ξενοδόχοι δεν αναγκάζονταν να υποκύψουν στις πιέσεις των tour operators για μειωμένες τιμές, τότε που οι απεργίες δεν εμπόδιζαν τους Αμερικανούς τουρίστες των κρουαζιεροπλοίων να κατέβουν στο λιμάνι του Πειραιά και γενικώς τότε που η Ελλάδα δεν ήταν στο επίκεντρο του διεθνούς οικονομικού ενδιαφέροντος ως χρεωκοπημένη χώρα, οι ενέργειες αυτές να ήταν ένα μέσω διαφήμισης και προώθησης του ελληνικού τουρισμού!

    Οχι όμως τις ημέρες και τα χρόνια που διανύουμε! Κάποιος, λοιπόν, θα έπρεπε να ενημερώσει την κα. Κουντουρά ότι τα ταξίδια αυτά…δεν λέγονται “διαφήμιση της Ελλάδας” αλλά “κατασπατάληση δημόσιου χρήματος”!

    Μια σωστή τουριστική ηγεσία προσπαθεί να λύσει πρώτα τα προβλήματα εντός της χώρας της και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που της παρουσιάζονται, εγκαίρως για προσέλκυση τουριστών με έντονη διαφημιστική προβολή και όχι να ταξιδεύει στις ΗΠΑ τον Ιούνιο “για την προσέλκυση τουριστών για το 2016”.

    Εκτό κι αν η κα. Κουντουρά θεωρεί τον εαυτό της “ζωντανή διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού”!

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/ascheti-ine-anikani-kountoura-ke-epitelio-tis-pigan-la-gia-tourismo/52074



    ΣΧΟΛΙΑ