• Business

    E-shopping: Η φθήνια σε συνδυασμό με τις απεριόριστες επιλογές.. τρώει τον παρά!


    Η φθήνια και η απεριόριστη επιλογή προϊόντων τρώει…τον παρά στο e-shopping! Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (95%) έχει επιδοθεί στις αγορές μέσω διαδικτύου σε χώρες εκτός της Ελλάδας, όπως Αμερική, Αγγλία και Κίνα. Οι λόγοι είναι προφανείς: Ταχύτητα, ασφάλεια, απεριόριστη επιλογή προϊόντων, αλλά, πάνω απ΄όλα, καλύτερες τιμές. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθει από την PayPal και την GfK, η Αγγλία προτιμάται από τους περισσότερους Έλληνες online αγοραστές (54%), κυρίως λόγω γλώσσας αλλά και χαμηλών μεταφορικών τιμών, ακολουθεί η Κίνα με το 47% των καταναλωτών να την προτιμά, προφανώς για λόγους χαμηλής τιμής στα προιόντα της, οι ΗΠΑ με το 34% να προτιμά τις αγορές από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και τέλος η Γερμανία με το 21% να την προτιμά κυρίως λόγω Ελληνικής γλώσσας που έχουν ως επιλογή τα περισσότερα site της χώρας.

    Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες στρέφονται σε online αγορές από το εξωτερικό κυρίως για να αγοράσουν είδη ένδυσης (41%), καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη (31%), κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, άλλες κατηγορίες, όπως τα ψηφιακά αγαθά ή τα ταξίδια, γνωρίζουν επίσης αυξημένο ενδιαφέρον από τους online αγοραστές: αυτά τα είδη αντιπροσωπεύουν το καθένα το 11% των online αγορών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες.

    eshopping 2

    Ανάμεσα σε όλους τους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα στην Ελλάδα, το 88% δεν προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους με έδρα στο εξωτερικό, και το διασυνοριακό εμπόριο δεν αποτελεί πλέον μια εξωτική εμπειρία για τους Έλληνες. Το 35% δεν το απασχολεί που είναι η βάση της εταιρείας, αρκεί να πρόκειται για αξιόπιστο και αναγνωρισμένο έμπορο, ενώ το 23% των ερωτηθέντων επικεντρώνεται στην τιμή – εάν το συνολικό κόστος είναι καλό, δεν έχουν δεύτερες σκέψεις για τις αγορές τους, ακόμα και αν ο έμπορος βρίσκεται στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα, διάφοροι άλλοι επιπρόσθετοι παράγοντες οδηγούν τους Έλληνες να κάνουν αγορές από ξένα e-shops, με τα μεταφορικά κόστη να έχουν μεγάλη σημασία και να το δηλώνει το 88% των ερωτηθέντων. Η συχνότητα των online αγορών από το εξωτερικό δύναται επίσης να ενισχυθεί από την παροχή κουπονιών, προσφορών ή εκπτώσεων (41%), και ιστοσελίδων στην ελληνική γλώσσα (45%).

    Οπως προκύπτει από την έρευνα προκύπτει ότι ο κύριος λόγος για αγορές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, και τη Γερμανία είναι οι καλύτερες τιμές στα προϊόντα, και ακολουθεί η πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, καθώς και η καλύτερη ποιότητα των προϊόντων.

    eshopping china

    Όσον αφορά στην Κίνα, οι αγοραστικές αποφάσεις επίσης βασίζονται κυρίως στις καλύτερες τιμές: αυτό αποτελεί το βασικό κίνητρο για το 72% των Ελλήνων online καταναλωτών που ψωνίζουν από τη χώρα αυτή. Παρότι η απόφαση για τις αγορές μπορεί να είναι εύκολη λόγω των ελκυστικών προσφορών στην Κίνα, οι πελάτες που αγοράζουν από ξένες αγορές, λαμβάνουν επίσης υπόψη τους τα επιπρόσθετα προγράμματα προστασίας καταναλωτή που τους επιτρέπουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο στην περίπτωση οποιουδήποτε απρόοπτου περιστατικού. Με ένα ευνοϊκό πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή, το 41% των Ελλήνων πελατών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει αγορές στο διαδίκτυο.

    Online αγορές όχι μόνο σε ειδικές περιπτώσεις

    Ταχύτητα, ασφάλεια, προστασία και άνεση είναι οι βασικοί παράγοντες για την επιλογή τρόπου πληρωμής στις διασυνοριακές αγορές. Όταν ερωτήθηκε για τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής στις ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό, το 46% των Ελλήνων online αγοραστών δήλωσε ως τον πιο βασικό, την γρήγορη διαδικασία πληρωμής. Τα άλλα πιο σημαντικά κίνητρα συμπεριλάμβαναν τον ασφαλέστερο τρόπο πληρωμής (44%), την άνετη διαδικασία πληρωμής (41%) και το κατά πόσο είναι ευρέως αποδεκτός ο τρόπος πληρωμής από τους εμπόρους (27%).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/38-metanastes-tis-mikonou-efigan-se-36-ores-180000-se-poses/68773



    ΣΧΟΛΙΑ