ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα οπτική ταυτότητα του efood local, σχεδιασμένη από την Κ2, απέσπασε Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης στα φετινά ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης), αποδεικνύοντας πως η εμπειρία του convenience store μπορεί να είναι γεμάτη δημιουργικότητα, πρακτικότητα και στρατηγική συνοχή.
Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της «γειτονιάς» και δημιούργησε ένα εικαστικό σύστημα που ισορροπεί ανάμεσα στην σύγχρονη προσέγγιση του convenience και την ταυτότητα της αστικής ζωής στην Ελλάδα. Τα “λοκάλια”, όπως ονομάστηκε το project, συστήθηκαν στο κοινό με παιχνιδιάρικη προσέγγιση και φρέσκια αισθητική, παραμένοντας πιστό στην κουλτούρα του efood.
Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης:
Βρετανία: Ανακάμπτει προς το παρόν η αισιοδοξία των επιχειρήσεων
Airbus: Παραγγελία μαμούθ συζητά η Κίνα – «Τιμωρία» στην Boeing λόγω Τραμπ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Louboutin: βάζει φωτιά στη Formula 1
- Cartier Panthère και η ελληνική επιρροή στην υψηλή κοσμηματοποιία
- Ένα στέμμα σε μορφή νομίσματος: Το ακριβότερο συλλεκτικό νόμισμα του κόσμου βγαίνει σε δημοπρασία
- Η κουρασμενη αγορά, ο επίμονος Αθανασίου και η super Lamda, ο happy Στουρνάρας, πόσα λεφτά βγάζει ο Προκοπίου από τους καφέδες, η κατήφεια στην ΝΔ λόγω Λοβέρδου, τα τριτοτέταρτα ραντεβού Κικίλια και το showdown Ολγας – Μίνωα
