ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα οπτική ταυτότητα του efood local, σχεδιασμένη από την Κ2, απέσπασε Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης στα φετινά ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης), αποδεικνύοντας πως η εμπειρία του convenience store μπορεί να είναι γεμάτη δημιουργικότητα, πρακτικότητα και στρατηγική συνοχή.
Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της «γειτονιάς» και δημιούργησε ένα εικαστικό σύστημα που ισορροπεί ανάμεσα στην σύγχρονη προσέγγιση του convenience και την ταυτότητα της αστικής ζωής στην Ελλάδα. Τα “λοκάλια”, όπως ονομάστηκε το project, συστήθηκαν στο κοινό με παιχνιδιάρικη προσέγγιση και φρέσκια αισθητική, παραμένοντας πιστό στην κουλτούρα του efood.
Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης:
Βρετανία: Ανακάμπτει προς το παρόν η αισιοδοξία των επιχειρήσεων
Airbus: Παραγγελία μαμούθ συζητά η Κίνα – «Τιμωρία» στην Boeing λόγω Τραμπ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εμανουέλ Μακρόν: Αποφυλακίστηκαν, ύστερα από τριάμισι χρόνια, δύο Γάλλοι που κατηγορούνταν για κατασκοπεία
- Βάντεφουλ (ΥΠΕΞ Γερμανίας): Ταυτίζομαι με τις απόψεις του Μερτς για τον επαναπατρισμό των Σύρων προσφύγων
- Λευκός Οίκος κατά Mamdani για τα σχόλιά του περί ευθύνης Τραμπ στις απειλές για βόμβες: «Καμία απόδειξη»
- Μακρόν: Δεν προτίθεμαι να δώσω τα συναισθήματα των εφήβων μας σε ανθρώπους που θέλουν να διαφημίζουν προϊόντα