• Business

    Τα μεγάλα μυστικά δέκα 30ρηδων που δημιούργησαν τις επιχειρήσεις τους από το μηδέν. Διαβάστε και πάρτε ιδέες

    • NewsRoom


    Είναι επιχειρηματίες. Νέοι, δημιουργικοί, έκαναν τα όνειρά τους πραγματικότητα και το σημαντικότερο: έχουν όλοι πετύχει στον κλάδο τους με τις δικές τους επιχειρήσεις!

    Το σίγουρο είναι ένα: ο κόσμος δεν πρόκειται ποτέ να ξεμείνει από καινοτόμους ανθρώπους, αφού πάντα θα υπάρχει κάτι προς επίλυση και ακόμη και στην περίπτωση που οι λύσεις έχουν ήδη βρεθεί, θα υπάρχει πάντοτε προοπτική για βελτίωση. Αν θέλετε να υλοποιήσετε την επιχειρηματική σας ιδέα και κυρίως να γίνετε επιτυχημένοι, είναι πολύ καλό να μελετήσετε την πορεία που ακολούθησαν κάποιοι που ενώ κάποτε βρίσκονταν στη θέση σας αναζητώντας την κατάλληλη στιγμή για το κατάλληλο βήμα, τώρα απολαμβάνουν τα κέρδη της επιχείρησής τους. Δεν σημαίνει ότι για να πετύχετε πρέπει να δημιουργήσετε το νέο Snapchat, όμως έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κάτι εξίσου μεγάλο. Και αυτό είναι το νόημα!

    Παρακάτω, θα βρείτε τις ιστορίες 10 επιχειρηματιών, όλοι κάτω των 40, οι οποίες μπορούν να σας εμπνεύσουν προκειμένου να κάνετε το μεγάλο βήμα. Οι νέοι αυτοί επιχειρηματίες προέρχονται από όλους τους κλάδους, όμως μεταξύ τους έχουν κάτι κοινό: όλοι γνώριζαν τον κλασικό τρόπο που χτίζεις μία επιχείρηση, όμως αυτοί προτίμησαν να το κάνουν διαφορετικά. Ένας επιχειρηματίας θα πρέπει να είναι “διαφορετικός”. Θα πρέπει να αψηφά τη συμβατικότητα. Θα πρέπει να βλέπει κάτι στον κόσμο και αμέσως να σκέφτεται πως “σίγουρα θα υπάρχει κάποιος καλύτερος τρόπος γι΄αυτό”. Γι’ αυτό τι περιμένετε; Βγείτε έξω και κυνηγήστε το όνειρό σας! Ίσως κάποια στιγμή να βρίσκεστε κι εσείς σ’ αυτή τη λίστα.

    1. Gerard Adams, συνιδρυτής της Elite Daily

    Είναι αυτοδημιούργητος και κατάφερε να γίνει εκατομμυριούχος στα 24 του. Ο Gerard Adams πούλησε τον περασμένο χρόνο την εταιρία στην οποία ήταν συνιδρυτής, την γνωστή Elite Daily, για το ποσό των 50 εκατ. δολ.. Σήμερα, ο Adams αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για τους νέους ενώ ο ίδιος συνεχίζει να εμπνέεται και να ακολουθεί τα βήματα άλλων επιτυχημένων επιχειρηματιών, όπως ο Tony Robbins και ο Gary Vaynerchuk. Σε λίγο καιρό μάλιστα, πρόκειται να δημιουργήσει και τη δική του οικογένεια.

    og

    Ο Adams ίδρυσε επίσης έναν οργανισμό μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα στο Newark, τον Fownders, με στόσο να εμπνεύσει και να παρακινήσει τους νέους ώστε να ασχοληθούν με την επιχειρηματικότητα, ελπίζοντας κάποια στιγμή να δημιουργήσει τους ισχυρούς επιχειρηματίες και ηγέτες του μέλλοντος.

    2. Johnny Brann Jr, ιδιοκτήτης του Kitchen 67

    Μέσα στον χρόνο, η Huffington Post αναφέρθηκε στο εστιατόριο του Brann λέγοντας πως έχει “Το Καλύτερο Σάντουιτς που πρέπει να Δοκιμάσετε Οπωσδήποτε πριν Πεθάνετε”. Όμως ο πραγματικός λόγος για τον οποίο είναι γνωστός αυτός ο τρίτης γενιάς εστιάτορας και φιλάνθρωπος είναι επειδή ήταν ο πρώτος που εισήγαγε υψηλής τεχνολογίας συσκευές στη βιομηχανία των εστιατορίων.show479_image7093.jpg__1920x1920_q85_subsampling-2

    Τα εστιατόρια όλου του κόσμου -καθώς και εταιρίες όπως η Apple και η Verizon- συμβουλεύονται τον Brann, ο οποίος ήταν αυτός που πριν από λίγα χρόνια εισήγαγε τα συστήματα λήψης παραγγελιών με οθόνη αφής σε κάθε εστιατόριο ενώ τώρα καινοτόμησε και πάλι δημιουργώντας τις ασύρματες συσκευές φόρτισης που κάθε πελάτης ενός μαγαζιού μπορεί να έχει στο τραπέζι του. Ανεξάρτητα από τη συσκευή που έχετε -κινητό, λάπτοπ, τάμπλετ- μπορείτε απλώς να την ακουμπήσετε στο τραπέζι που κάθεστε και να την αφήσετε να φορτίσει ενώ απολαμβάνετε το γεύμα σας.

    “Κατά κάποιο τρόπο το ένα κομμάτι της βιομηχανίας συμπληρώνει το άλλο” δηλώνει ο Μπραν. “Εμείς όμως χαιρόμαστε με κάθε είδους συνεργασία. Όταν ένας πελάτης πηγαίνει σε ένα εστιατόριο, αυτό που θα του μείνει φεύγοντας είναι η εμπειρία. Τελικά είναι τα μικρά πράγματα, όπως το να φεύγεις από ένα μαγαζί με το τηλέφωνό σου πλήρως φορτισμένο, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να αφήσουν μία καλή εντύπωση”.

    3. Ian Crosby, CEO στη Bench

    Τα λογιστικά ζητήματα δεν είναι και τόσο ευχάριστα. Ως αποτέλεσμα, η λογιστική ίσως είναι μία από τις μεγαλύτερες ενοχλήσεις στη ζωή ενός επιχειρηματία. Αυτό ήταν κάτι που ο Ian Crosby ήξερε ότι θα μπορέσει να το “αυτοματοποιήσει”, δημιουργώντας ένα σύστημα για την τήρηση των λογιστικών βιβλίων για όλους.

    Η Bench είναι μία εταιρία υψηλής τεχνολογίας, η οποία κάνει τις λογιστικές εργασίες να πραγματοποιούνται αυτόματα. Ουσιαστικά είναι μία online λογιστική υπηρεσία αποτελούμενη από μία αφοσιωμένη ομάδα, που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Εκτός αυτού, το λογισμικό της υπηρεσίας είναι τόσο απλό, όσο και κομψό.

    11322341

    “Η ευκαιρία βρισκόταν ακριβώς μπροστά μας, γι’ αυτό και την αρπάξαμε”, δηλώνει ο Crosby. “Χτίσαμε μία εταιρία που στην ουσία διαμορφώνει και μετατρέπει την εμπειρία της ενασχόλησης με τα λογιστικά, από κάτι που οι επιχειρηματίες φοβούνται -και βαριούνται- σε κάτι που πλέον βρίσκουν πραγματικά χρήσιμο και ευχάριστο”. Μέχρι σήμερα η Bench έχει βγάλει 33 εκατ. δολ., με τον τελευταίο γύρο εργασιών της να καθοδηγείται από την Bain Capital. Εξυπηρετεί χιλιάδες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε όλη την Αμερική και πλέον απασχολεί 250 άτομα στα κεντρικά της γραφεία.

    4. Mike Festa, Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης στη Wayfair

    Ο Mike Festa, επικεφαλής του Εργαστηρίου Έρευνας και Ανάπτυξης της Wayfair Next, είναι αυτός που καθοδηγεί τις προσπάθειες της Wayfair για την οικοδόμηση τεχνολογιών επαυξημένης (AR) και εικονικής (VR) πραγματικότητας, ώστε να ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό η εμπειρία των online αγορών για τους πελάτες.

    davis_way6_biz

    Ο Festa πρότεινε την ιδέα ανάπτυξης AR και VR εφαρμογών για τη Wayfair πριν από τρία χρόνια, δηλαδή πριν ξεκινήσει να εργάζεται για αυτή. Ανακοίνωσε το σχέδιό του σε μία συνάντηση με τους ιδρυτές της εταιρίας και τελικά αυτοί τον ενθάρρυναν να δημιουργήσει τη δική του R&D ομάδα στην εταιρία τον περασμένο χειμώνα. Η ομάδα πλέον έχει πάνω από 10 άτομα και έχει ήδη κυκλοφορήσει μία εφαρμογή AR, τη WayfairView, η οποία βοηθά τους ανθρώπους να απεικονίσουν πλήρως ένα προϊόν στο σπίτι ή στο γραφείο τους.

    5. Adam Ghetti, CEO της Ionic Security

    Ο Adam Ghetti συνεχίζει να “ταρακουνά” τη βιομηχανία ασφαλείας, στα 29 μόλις χρόνια του. Η Ionic Security συνεργάζεται σήμερα με τρεις κλάδους του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας των ΗΠΑ, μεγάλα ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου και επιχειρήσεις χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών που βρίσκονται στη λίστα του Fortune, προστατεύοντας και ασφαλίζοντας τα δεδομένα τους.

    Με την υποστήριξη της Google Ventures, της Goldman Sachs και της Kleiner Perkins, η Ionic συνεργάστηκε πρόσφατα με τις Διαδικτυακές Υπηρεσίες της Amazon (Amazon Web Services) για να αναλάβει τη διαχείριση και προστασία των δεδομένων της επιχείρησης που προσφέρει αγορές μέσω διαδικτύου. Πρόσφατα μάλιστα, η Amazon, η Goldman Sachs και άλλες εταιρίες ανακοίνωσαν επένδυση 45 εκατ. δολ. στην εταιρία.

    fc7d04504002b970fbf1c2cf657e67a174b0a2c5

    Το 2010, ο Ghetti δημιούργησε ένα εργαλείο για προσωπική του χρήση που ονομάζεται Social Fortress, μία μορφή browser δηλαδή που θα λειτουργούσε ως “στρώμα” πάνω από το Facebook και θα του έδινε τον πλήρη έλεγχο των προσωπικών του δεδομένων ανεξάρτητα από τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες ασφαλείας της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε η Ionic Security.

    “Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό δεν λειτουργεί σαν προστασία των προσωπικών δεδομένων. Είναι κατά κάποιο τρόπο υπηρεσίες που σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα για την ασφάλειά σας αφού τους έχετε ήδη δώσει τα προσωπικά σας δεδομένα. Εμείς σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη ανεξάρτητη υπηρεσία ασφαλείας. Δεν έχει υπάρξει καμία ύστερα από το Symantec και το McAfee” δήλωσε ο Ghetti.

    6. Christine Hunsicker, CEO στη Gwynnie Bee

    Η Hunsicker κατόρθωσε να βρει τη λύση σε ένα πρόβλημα “μεγάλου μεγέθους”. Το 2010, γνωρίζοντας την την περιορισμένη πρόσβαση που είχαν οι άνθρωποι με μεγάλα νούμερα στη βιομηχανία της μόδας, αποφάσισε να ιδρύσει το Gwynnie Bee, μία συνδρομητική online υπηρεσία ενοικίασης ρούχων αποκλειστικά για γυναίκες με μεγάλα νούμερα.

    103462967-CMH_Headshot4_r.530x298

    Η Hunsicker λοιπόν κατάφερε να διαταράξει τη βιομηχανία της ένδυσης (η αξία της οποίας υπολογίζεται στα 108δισ. δολ.), στοχεύοντας σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Ύστερα από 5 χρόνια λειτουργίας, με επενδύσεις που φτάνουν τα 100 εκατ. δολ. και περισσότερες από 3 εκατομμύρια παραλήπτριες, το Gwynnie Bee που κάποτε απασχολούσε 4 άτομα σε ένα διαμέρισμα του East Village έχει φτάσει να απασχολεί περισσότερους από 350 εργαζομένους στα 4 γραφεία του στις ΗΠΑ και την Ινδία.

    “Εάν κάποιος το δει μόνο από οικονομική ή επιχειρηματική άποψη, το 75% του ενήλικου γυναικείου πληθυσμού φοράει συνήθως από medium – large και πάνω. Οι παραδοσιακές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου έχουν νομίζω αγνοήσει αυτό το φαινόμενο με αποτέλεσμα πολλές γυναίκες να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν” δήλωσε η Hunsicker. “Η ενδυμασία είναι μία βασική ανάγκη, όμως δεν έχει αλλάξει με κάποιον ουσιώδη τρόπο από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Το Gwynnie Bee θέλουμε να είναι ένας τόπος που οι πελάτισσές μας θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον κόσμο της μόδας σαν να περνάει από μπροστά τους μία περιστρεφόμενη ντουλάπα!”

    7. Sania Jamil, CEO της Bumble Brain Box

    Όπως και στην περίπτωση της Hunsicker, η Jamil κατάφερε να φέρει την επανάσταση στη βιομηχανία με μία συνδρομητική υπηρεσία. Το Bumble Brain Box, το οποίο έχει ιδρυθεί λιγότερο από ένα χρόνο, παρέχει μηνιαίες δραστηριότητες ειδικές για παιδιά που έχουν διαμορφωθεί έτσι ώστε να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου τους.

    sania-jamil-200x200“Οι ηλικίες από τη γέννηση έως τα 5 είναι οι πιο σημαντικές για την ανάπτυξη και την εξέλιξη ενός παιδιού. Όμως είναι πολύ δύσκολο για τους γονείς να βρουν τον κατάλληλο και απαραίτητο χρόνο για την ενασχόλησή τους και κυρίως είναι πολύ πιθανό να μη γνωρίζουν πώς και από που να αρχίσουν. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε κάτι για τους γονείς που θα μπορέσουν να το χρησιμοποιήσουν με τα παιδιά τους σε σύντομο χρονικό διάστημα ενώ παράλληλα θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην ανάπτυξη των παιδιών” δήλωσε η Jamil.

    Εκτός όμως από την ανάπτυξη του εγκεφάλου, είναι γνωστό πως οι γονείς ψάχνουν συνεχώς κάτι με το οποίο θα καταφέρουν να απασχολήσουν ευχάριστα τα παιδιά τους. Η Jamil αξιοποίησε αυτό το κομμάτι που κανείς στην αγορά δεν είχε σκεφτεί προηγουμένως, με αποτέλεσμα τα προϊόντα της επιχείρησης να βγαίνουν sold out στο τέλος του κάθε μήνα από τις πολλές παραγγελίες.

    8. Alison Magyar, Πρόεδρος στη Hubb

    Ύστερα από 15 χρόνια εμπειρία στη διοργάνωση event, η Alison Magyar δημιούργησε μία εταιρία – πλατφόρμα για να βοηθήσει τους οργανωτές συσκέψεων να διαχειρίζονται με καλύτερο τρόπο το περιεχόμενο της αγοράς στις εκδηλώσεις τους. Η Hubb δημιουργήθηκε για να δώσει λύση στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι επαγγελματίες όσον αφορά στη διαχείριση των μηνυμάτων του ηλεκτρονικού ταχυδρομίου τους, τη χρήση του Excel και την οργάνωση προγραμμάτων – κοινώς τα θέματα που προκύπτουν στο πλαίσιο μίας επιχείρησης.

    maxresdefault

    Πριν ξεκινήσει την επίσημη λειτουργία της το 2012, η Hubb είχε ήδη περισσότερους από 21 σημαντικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της Microsoft, της Atlassian, της Tableau και της Intel. Η πλατφόρμα λειτουργεί βάσει του οικονομικού συστήματος API ενώ η εταιρία έχει συνεργαστεί με 17 από τους καλύτερες εταιρίες του χώρου όπως την Freeman AV, την Meetings Online και τη Gather Digital. Υπό την ηγεσία της Alison, η Hubb είναι έτοιμη να συγκεντρώσει το συνεχώς αυξανόμενο ποσό των 4 δισ. δολ. από τη δημιουργία event στην αγορά των software.

    “Ύστερα από μία ιδιαίτερα επώδυνη νύχτα που πέρασα κάνοντας συνεχώς αλλαγές με το χέρι στα έντυπα προγράμματα για μία εκδήλωση, συνειδητοποίησα πως έπρεπε να υπάρξει ένας καλύτερος τρόπος διαχείρισης και οργάνωσης αυτών των ζητημάτων” είπε η Magyar. “Όταν κατάλαβα ότι δεν υπήρχε κανένα σύστημα που να λειτουργούσε, αποφάσισα να φτιάξω ένα η ίδια”.

    9. Josh Kent, CEO της SunFrog

    Ένας αυτοδίδακτος προγραμματιστής, ο Josh Kent κατάφερε να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής T-shirt στην Αμερική σε λιγότερο από τρία χρόνια, αλλάζοντας τελείως το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο. Σήμερα η επιχείρησή του απασχολεί περίπου 400 άτομα.

    54d94305e6b23.imageΗ βιομηχανία της ενδυμασίας έχει παρακινήσει χιλιάδες ανθρώπων να δημιουργήσουν τη δική τους μικρή επιχείρηση, παγκοσμίως. Το SunFrog όμως είναι πλέον ένα από τα 500 site με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο. Στατιστικά, είναι πιο δημοφιλές ακόμη και από το Mashable, το Nordstorm και το Reuters.

    “Το εμπόριο αλλάζει συνεχώς. Εάν έχετε πολλούς ακολούθους στα social media και την κατάλληλη ιδέα, μπορείτε να κάνετε πολύ μεγάλα πράγματα” δηλώνει ο Kent. Εμείς πετυχαίνουμε, μόνο όταν οι χρήστες μας νιώθουν ότι πετυχαίνουν. Έτσι, δημιουργούμε τα κατάλληλα εργαλεία -και τα πουκάμισα στην προκειμένη- για να πετύχουμε τον στόχο μας.

    10. Joseph Nejman, Ιδρυτής της ShareRails

    Ο Joseph Nejman είναι ένας επιχειρηματίας του τεχνολογικού χώρου. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις του περιλαμβάνουν την Brandcasting Unlimited, η οποία ήταν υπεύθυνη για τη στρατηγική της τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων πίσω από την τελευταία περιοδεία της Britney Spears.3hVSxkuU

    Η τρέχουσα επιχείρησή του, η ShareRails, δημιούργησε ένα κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο κατάφερε να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού εμπορίου, προσφέροντας μία online εμπειρία αγορών με ταυτόχρονη εξυπηρέτηση.

    Ο Nejman στο παρελθόν, είχε εργαστεί στη Google σε μία ποικιλία ρόλων επιχειρηματικής ανάπτυξης με επίκεντρο τις τοπικές αγορές, τα κινητά και τα μέσα ψυχαγωγίας.

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/o-ar-panteliadis-sto-mononews-miosame-tis-times-kata-5-sta-market/80152

    mononews_contest 1 year



    ΣΧΟΛΙΑ