• Business

    ΔΑΑ: Η εξέλιξη της εμπορευματικής κίνησης – Νέα εμπορευματική πτήση

    • NewsRoom
    ΥΠΑ: Παρατείνεται έως τις 29/10 η ΝΟΤΑΜ για πτήσεις εξωτερικού


    Για την εμπορευματική κοινότητα του αεροδρομίου της Αθήνας, το 2022 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος, όπως ήταν οι γεωπολιτικές εξελίξεις, η ενεργειακή κρίση και η  παγκόσμια οικονομική αστάθεια.

    Όλα τα μέλη της εμπορευματικής αλυσίδας αεροδρομίου ενώθηκαν για να αντιμετωπίσουν αυτές τις αβεβαιότητες και να προσφέρουν στους πελάτες τους τις καλύτερες λύσεις.

    Ως αποτέλεσμα, οι ετήσιοι όγκοι βελτιώθηκαν κατά 4,8% σε σύγκριση με το 2021 και κατά 7,3% σε σύγκριση με το 2019.

    Η ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων σε επίπεδο σχεδόν 90% της κίνησης του 2019 σε συνδυασμό με την αυξημένη λειτουργία των εμπορευματικών πτήσεων (+5,4% έναντι του 2019) παρείχε στην τοπική αγορά την πολυπόθητη χωρητικότητα φορτίου.

    Θετικές αναμένονται και οι προοπτικές για το 2023.

    Παρόλο που το νέο έτος ξεκίνησε με πιο αργό ρυθμό, τα στοιχεία του Μαρτίου αυξήθηκαν και πάλι ξεπερνώντας τους όγκους του 2019 κατά 3,1% (αλλά εξακολουθούν να υστερούν κατά 1,9% από την κίνηση του 2022).

    Νέα εμπορευματική πτήση

    Στις 12 Απριλίου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η εμπορευματική κοινότητα του αεροδρομίου υποδέχθηκαν μία νέα εμπορευματική πτήση προς την Αθήνα, συγκεκριμένα από τη Lufthansa Cargo.

    Η νέα πτήση, η οποία εξυπηρετεί το δρομολόγιο Φρανκφούρτη-Λάρνακα-Αθήνα-Φρανκφούρτη, πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα με αεροσκάφος τύπου Α321 Freighter.

    Η εξέλιξη αυτή προσφέρει την αναγκαία επιπλέον χωρητικότητα που χρειάζεται η ελληνική αγορά υποστηρίζοντας ενεργά το εμπόριο και κυρίως τις ελληνικές εξαγωγές.

    Διαβάστε επίσης:

    Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία είναι η υπεροπλία της Ευρώπης

    Κρις Θεοφιλίδης (Celestyal): Το νέο μας πλοίο, Celestyal Journey θα ξεκινήσει τις κρουαζιέρες στις 2 Σεπτεμβρίου



    ΣΧΟΛΙΑ