• Business

    Creta Farm: Αυξημένες πωλήσεις κατά 10,8% στο α΄ εξάμηνο του 2018

    • NewsRoom
    Δομαζάκης

    Κωνσταντίνος Δομαζάκης,


    Βελτιωμένες πωλήσεις, λειτουργική κερδοφορία και μερίδιο αγοράς εμφάνισε κατά το α΄ εξάμηνο του 2018 η Creta Farm, συνεχίζοντας – όπως αναφέρει η εταιρεία – για δεύτερη συνεχή χρονιά την αναπτυξιακή της πορεία και εδραιώνοντας την θέση της ως ηγέτης της αγοράς.

    Η εταιρεία προχωρά σε απομείωση απαιτήσεων λογιστικής αξίας € 21,97 εκ. της Μητρικής προς Θυγατρική εταιρεία CRETA FARM USA. Η απομείωση αυτή αφορά καθαρά λογιστικά κονδύλια του παρελθόντος και δεν έχει καμία επίπτωση στην ταμειακή λειτουργία της Εταιρίας καθώς και στο λειτουργικό αποτέλεσμα. Επισημαίνεται ότι η CRETA FARMS USA παραμένει ενεργή και εντός του έτους θα αποφασισθεί η στρατηγική της πορεία.

    Πιο συγκεκριμένα, τα κερδοφόρα ενοποιημένα και εταιρικά μεγέθη για το Α’ εξάμηνο του 2018 έχουν ως εξής:

    * Ενοποιημένες Πωλήσεις € 55,14 εκ. έναντι 49,74 εκ. € το 2017, αυξημένες κατά 10,8%

    * Μικτό Κέρδος € 24,69 εκ. έναντι 21,64 εκ. € το 2017, αυξημένες κατά 14%

    * Λειτουργικό EBITDA € 7,67 εκατ. έναντι € 6,88 εκ. το 2017, αυξημένο κατά 11.4%

    Στρατηγικά, όπως σημειώνει η εταιρεία, επικεντρώνεται σε δύο πυλώνες: στα νέα λανσαρίσματα και στην ανάπτυξη διανομών. Όσον αφορά στα νέα λανσαρίσματα, η Εταιρία λανσάρει τη σειρά ΧΩΡΙΣ (χωρίς συντηρητικά, χωρίς χρωστικές, χωρίς γλουτένη), αλλά και επενδύει στον κατεψυγμένο ψημένο γύρο για το κανάλι του Retail καθώς και σε ολοκληρωμένη γκάμα Εν Ελλάδι προϊόντων για το κανάλι του HO.RE.CA.

    Όσον αφορά στο δεύτερο άξονα, η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει συνεχώς διανομές στο κανάλι του Retail και του HO.RE.CA, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την στρατηγικής σημασίας είσοδό της στην αλυσίδα ΜΑΣΟΥΤΗΣ μετά από πολυετή αποχή από το δίκτυο καταστημάτων της. Με την είσοδο αυτή, θα ενισχυθεί η παρουσία της εταιρείας στη Βόρεια και Στερεά Ελλάδα, ενώ θα διευρύνει και το ηγετικό μερίδιο αγοράς που κατέχει στην κατηγορία των αλλαντικών. Η εταιρεία επεκτείνει με σταθερά ανοδικό ρυθμό την ανάπτυξη των σημείων διανομής της και για το κανάλι του ΗΟ.RE.CA. για τη σειρά Εν Ελλάδι που σχεδιάστηκε για το ψητοπωλείο.

    Επικοινωνιακά, η εταιρεία επένδυσε στο σχεδιασμό και υλοποίηση διαδραστικής διαδικτυακής πλατφόρμας ώστε να ενισχύσει την ψηφιακή της παρουσία δημιουργώντας ένα εύχρηστο εργαλείο που στοχεύει σε διαφορετικά κοινά υπηρετώντας πάντα το DNA της: καινοτομία, ποιότητα και γεύση.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κ. Δομαζάκης στο mononews.gr: «Έτοιμη για μεγάλα πράγματα η Creta Farms»



    ΣΧΟΛΙΑ