ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα αναμένεται να μπουν οι υπογραφές για το πρώτο μεγάλο συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας 5G.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία Cosmote προτίθεται να αναθέσει το νέο συμβόλαιο ύψους 170 εκατ. ευρώ στην Ericsson.
To συμβόλαιο θα προβλέπει τη δημιουργία νέων και τον εκσυγχρονισμό παλαιότερων σταθμών βάσης και κεραιών σε όλη την χώρα.
Από το συμβόλαιο εξαιρείται η Nokia, που θεωρείται ο μεγάλος χαμένος, που μέχρι σήμερα ήλεγχε το 60% των προμηθειών του ραδιοδικτύου της Cosmote.
Και η κινεζική Huawei, έμεινε εκτός, παρόλες τις πιέσεις που είχε ασκήσει προκειμένου να αποκτήσει μερίδιο στη νέα σύμβαση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Εικόνες χάους με μαχαιρώματα, καταγγελίες για βιασμούς και άγριους ξυλοδαρμούς σε ετήσιο μουσικό φεστβάλ
- Ευρωαγορές: Ανοδική αντίδραση για τον FTSE 100 μετά την παραίτηση Στάρμερ
- Πετρέλαιο: Μεγάλη πτώση κάτω των 8Ο δολαρίων λόγω της άδειας πώλησης που εξέδωσαν οι ΗΠΑ για Ιράν
- Manchester United: Αγοράζει γη για το νέο γήπεδο των 100.000 θέσεων
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.