• Ναυτιλία

    Χ. Μυλωνάς: Πωλητήριο σε δύο aframaxes του 2004 βάζει η Transmed

    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου aframax “Gener8 Pericles” της Gener8 Maritime είναι χωρητικότητας 105.674-dwt και κατασκευής του έτους 2003


    Την πώληση δύο πλοίων panamax, κατασκευής 2004, δρομολογεί η ελληνική ναυτιλιακή Transmed Shipping, συμφερόντων του Χαράλαμπου Μυλωνά, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, ο οποίος αποτελείται από 23 bulkers μέσης ηλικίας μόλις πέντε ετών.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 75.000 dwt Chance και το χωρητικότητας 73.000 dwt Edelweiss, αμφότερα κατασκευής 2004, το μεν πρώτο στα ναυπηγεία Tsuneishi, το δε δεύτερο στα ναυπηγεία Jiangnan. Σύμφωνα με το TradeWinds, εκτιμάται ότι το Chance θα πωληθεί έναντι ποσού άνω των 11 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το Edelweiss θα πιάσει κάτι παραπάνω από 9 εκατ. δολάρια.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι η Transmed απέκτησε το Chance μόλις τον Οκτώβριο του 2015 από την ινδική Tolani Shipping έναντι 8,45 εκατ. δολαρίων, και άρα η ελληνική εταιρεία θα έχει αξιόλογο κέρδος από την αγοραπωλησία. Εξάλλου, το Chance είναι ναυλωμένο στην Cofco Agri έως τον Μάρτιο του 2018, έναντι 10.100 δολαρίων ημερησίως.

    Από την άλλη, το Edelweiss αποκτήθηκε το 2007 από την ιαπωνική Kyokuto Shipping έναντι 64 εκατ. δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι αυτή θα είναι η πρώτη κίνηση της Transmed στην αγορά των μεταχειρισμένων για φέτος.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σαρωτικές αλλαγές στον δείκτη Baltic Dry: Τι αλλάζει από το νέο έτος

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των tankers – Άνοδος 26% στα Aframaxes

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νικόλας Μαρτίνος: Δυνατό comeback στα νεότευκτα για την Thenamaris



    ΣΧΟΛΙΑ