• Business

    Business marketing: To κλειδί των social media για να αυξήσετε τα κέρδη σας και τι πρέπει να αποφύγετε

    • NewsRoom


    Στη συντριπτική τους πλειονότητα οι επιχειρηματίες συμφωνούν σήμερα πως το marketing μέσω των social media είναι κεφαλαιώδους σημασίας. Και αν αναλογιστούμε ότι το 33% των σημερινών νέων δηλώνει πως προτιμά τα social media στην ενασχόλησή του με την επιχειρηματικότητα -από την αναζήτηση εργασίας έως τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα- γίνεται εύκολα αντιληπτή η ηγεμονική θέση των social media στο business marketing.

    Παρ’ όλα αυτά, παρατηρείται ακόμη μεγάλο ποσοστό εταιριών που δεν γνωρίζουν πώς να δραστηριοποιηθούν στον χώρο των social media ώστε να προσελκύσουν πελάτες και να ενισχύσουν τo profil τους. Υπάρχουν ωστόσο, δοκιμασμένα σωστοί -και λάθος- τρόποι σύμφωνα με τους οποίους μπορεί μία επιχείρηση να μοιραστεί το περιεχόμενό της επιτυχώς στα social media.

    Σωστό: Επιλέξτε τα σωστά κανάλια για την προώθησή σας

    Ο μέσος χρήστης των social media διατηρεί 5 λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε κι εσείς το ίδιο. Οι επιχειρήσεις πρέπει να μοιράζονται το περιεχόμενό τους σε συνδρομητικές πλατφόρμες στις οποίες περνάει περισσότερο χρόνο το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Προκειμένου λοιπόν να επιλέξετε τον ιστότοπο στον οποίο θα δραστηριοποιηθείτε, σας προτείνουμε να κάνετε μία μικρή έρευνα σχετικά με τα στατιστικά της κάθε πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

    Φυσικά, μπορείτε να εγγραφείτε και να χρησιμοποιήσετε παραπάνω από μία πλατφόρμα για να προωθήσετε τα προϊόντα σας, όμως δεν χρειάζεται να το φτάσετε στα άκρα. Ένας ή δύο ενεργοί λογαριασμοί θα φαίνονται σαφώς πολύ καλύτεροι στο κοινό σας συγκριτικά με 5-6 παρατημένους λογαριασμούς!

    Λάθος: Μη διαμορφώνετε τις σελίδες σας ανάλογα με την κάθε πλατφόρμα

    Ακόμη κι αν ο στόχος σας είναι ο ίδιος σε κάθε μία από τις σελίδες σας στα social media, θα πρέπει να διαμορφώνετε το περιεχόμενο που προωθείτε βάσει των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων που σας παρέχει η κάθε πλατφόρμα.

    Για παράδειγμα: Τα βίντεο στο Facebook έχουν αρχίσει να ξεπερνούν τις φωτογραφίες. Οι δημοσιεύσεις στο Twitter, δεδομένου πως δεν πρέπει να ξεπεράσουν τους 140 χαρακτήρες, θα πρέπει να είναι ακόμη πιο σύντομες σε περίπτωση που θέλετε να συμπεριλάβετε μία φωτογραφία (ευτυχώς, αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα). Το LinkedIn δεν υποστηρίζει την επιλογή των hashtags, οπότε δεν έχει νόημα να τα χρησιμοποιήσετε. Για το Twitter και το Instagram ωστόσο, τα hashtags είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητα.

    Επιπλέον, όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω γράφημα, κάθε πλατφόρμα έχει πράγματι μία ιδανική εμφάνιση:

     

    The Ultimate Cheat Sheet of Photo Image Sizes on Facebook Twitter LinkedIn Other Social Networks Infographiclink

    Η εμπειρία δείχνει πως ο χρόνος που θα αφιερώσετε στη διαμόρφωση και την προσαρμογή των καναλιών σας στα social media, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα και σίγουρα δεν είναι χαμένος.

    Σωστό: Εντάξτε στη σελίδα σας οπτικό υλικό

    Το οπτικό υλικό μπορεί να ενισχύσει τη δημοτικότητα της σελίδα σας σε όποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης κι αν δραστηριοποιήστε, οπότε δεν υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος ώστε να μην το χρησιμοποιήσετε. Το 65 τοις εκατό των υψηλών στελεχών μάρκετινγκ πιστεύουν πως η ύπαρξη οπτικού υλικού (φωτογραφίες, βίντεο, εικονογραφήσεις κλπ.) είναι ο πυρήνας γύρω από τον οποίο εξελίσσεται το brand name της επιχείρησής σας. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε πως το οπτικό υλικό είναι κατά 40 φορές πιο πιθανό να αναδημοσιευτεί στα social media σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο τύπο περιεχομένου.

    Πολλοί από αυτούς που δραστηριοποιούνται στον χώρο του μάρκετινγκ, αδυνατούν να εκμεταλλευτούν με σωστό τρόπο όλα τα οπτικά εργαλεία που είναι διαθέσιμα στα social media.

    Λάθος: Να μην υπάρχει ποικιλομορφία στο περιεχόμενό σας

    Σύμφωνα με τους καταναλωτές, τα τρία σημαντικότερα χαρακτηριστικά των δημοσιεύσεων των επιχειρήσεων είναι: το νέο περιεχόμενο που δημοσιεύει μία εταιρία, το περιεχόμενο αυτό να είναι σχετικό με την εταιρία και τέλος η εταιρία να αποκτά ολοένα και περισσότερους ακολούθους.

    Και το εννοούν πράγματι. Το 56 τοις εκατό των ανθρώπων σταματούν να ακολουθούν brands στα social media επειδή θεωρούν το περιεχόμενό τους βαρετό!

    Αυτές είναι ορισμένες από τις καλύτερες πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε προκειμένου να ενισχύσετε το περιεχόμενό σας και να μη σας χαρακτηρίσουν “βαρετούς”:

    • Ακολουθήστε τον κανόνα 70/20/10: 70% πληροφορίες, 20% δημοσιεύσεις από άλλους χρήστες και 10% προσφορές
    • Δώστε μία ευπαρουσίαστη μορφή στην επιχείρησή σας
    • Δείξτε ότι ενδιαφέρεστε για τον καταναλωτή με βοηθητικά δημοσιεύματα
    • Οργανώστε διαγωνισμούς και κάντε προσφορές
    • Δημιουργήστε ένα ευχάριστο κλίμα, έχοντας χιούμορ
    • Πάρτε θέση σε φλέγοντα ζητήματα της επικαιρότητας (όντως)

    Εάν χρειάζεστε έμπνευση σχετικά με τον τρόπο εμπλουτισμού του περιεχομένου σας ώστε να κρατήσετε τους ακολούθους σας, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της General Electric, της Cisco, της Oracle ή της Siemens. Όλες αυτές οι εταιρίες μπορούν να θεωρηθούν κλασικά “βαρετά” brands, όμως τα δημοσιεύματά τους στα social media είναι πάντα εξαιρετικά.

    Σωστό: Κάντε τις δημοσιεύσεις σας την κατάλληλη στιγμή

    Με την αύξηση των επί πληρωμή δυνατοτήτων που προσφέρουν πλέον τα social media, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως η οργανική κάλυψη των εταιριών γίνεται ολοένα και δυσκολότερη με τον καιρό. Μπορείτε ωστόσο, να επωφελείστε από το περιεχόμενό σας όταν το μοιράζετε την κατάλληλη στιγμή, η οποία διαφέρει από πλατφόρμα σε πλατφόρμα.

    Screen Shot 2016-06-20 at 5.50.42 AM

    Screen Shot 2016-06-20 at 5.51.08 AM

    Μην κάνετε το λάθος και επαναπαυθείτε με το εργαλείο αυτόματου ποσταρίσματος “optimum times” που παρέχουν τα social media. Η λειτουργία αυτή βασίζεται συνήθως στο πότε είναι συνδεδεμένο το μεγαλύτερο μέρος των ακολούθων σας. Μία πρόσφατη έρευνα ωστόσο, έδειξε πως -τουλάχιστον- για το Facebook, αυτή είναι μάλλον η χειρότερη στιγμή για να δημοσιεύσετε κάτι.

    Ενημερωθείτε και δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί για τις ώρες αιχμής των social media και που μπορούν να σας αποφέρουν περισσότερα κλικ και περισσότερους followers. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες και οργανώστε το πλάνο σας.

    Λάθος: Μη σπαμάρετε την Αρχική Σελίδα του κόσμου!

    Το 2014, το Facebook έβγαλε μία ανακοίνωση σχετικά με το τι και τι όχι μπορεί να θεωρηθεί ενοχλητικό περιεχόμενο “spam” από εταιρίες. Εάν οι χρήστες παρατηρήσουν πως κάνετε ένα από τα παρακάτω λάθη, είναι πιθανό πως θα αρχίσουν να μην σας θέλουν στην αρχική τους σελίδα και ακόμη χειρότερα να μη σας θέλουν καθόλου στα social media.

    Αποφύγετε τα δημοσιεύματα που κάνουν έκκληση για like, share κλπ. Δε χρειάζεται να σας πούμε το λόγο. Απλώς αποφύγετέ τα!

    851569_264727153698111_807185226_n

    Μην αναδημοσιεύετε το ίδιο περιεχόμενο ξανά και ξανά. Μία έρευνα της KissMetrics έδειξε πως πράγματι, εάν δημοσιευτεί τουλάχιστον 3 φορές το ίδιο post στο Facebook, στο Twitter και στο Google+, οι συνολικές αναδημοσιεύσεις από τους χρήστες αυξάνονται περισσότερο από 100%. Όμως αυτός δεν είναι σοβαρός λόγος για να βάζετε συνεχώς τα ίδια πράγματα στη σελίδα σας.

    Τα “spammy links” είναι δημοσιεύσεις που περιέχουν συγκεκριμένη γλώσσα και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να “τραβάνε” κόσμο, σε posts των οποίων το περιεχόμενο δεν έχει στην ουσία καμία σχέση με τον τίτλο τους. Για εμάς, θα βγείτε κερδισμένοι μόνο εάν κρατήσετε μία πιο διακριτική στάση!

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/apistefti-metamorfosi-tis-beyonce-otan-chamogelasti-pop-queen-egine-bitch-ceo/77078



    ΣΧΟΛΙΑ