• Business

    Κι άλλες πωλήσεις πλοίων από την Gener8 Maritime – Τι σχεδιάζει ο Πήτερ Γεωργιόπουλος;

    Πήτερ Γεωργιόπουλος. Εφοπλιστής.


    Κάτι μεγάλο ετοιμάζει ο Πήτερ Γεωργιόπουλος… Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το μπαράζ πωλήσεων πλοίων στο οποίο επιδίδεται το τελευταίο διάστημα η Gener8 Maritime;

    Τελευταίο “χτύπημα”, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι η πώληση δύο νεότευκτων τάνκερ τύπου VLCC χωρητικότητας 320.000 dwt το καθένα, που προγραμματίζονται προς παράδοση από τα ναυπηγεία Hanjin Heavy τον ερχόμενο Μάρτιο, στην νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία H-Line Corporation. Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν το αντίτιμο για την αγοραπωλησία να ανέρχεται σε 79 εκατομμύρια δολάρια για κάθε πλοίο.

    Είχαν προηγηθεί το προηγούμενο διάστημα οι πωλήσεις τριών ακόμα πλοίων (ενός aframax, ενός suezmax και ενός VLCC) της Gener8, οι οποίες πυροδότησαν έντονη φημολογία για τα επόμενα βήματα του ισχυρού άνδρα της εταιρείας, Πήτερ Γεωργιόπουλου, με το επικρατέστερο σενάριο που όχι απλά ψιθυρίζεται, αλλά πλέον συζητείται μεγαλοφώνως στην αγορά, να είναι μία συμμαχία μεγατόνων με τον Νορβηγό θρύλο John Fredriksen.

    Όπως γράφαμε πριν από λίγες μέρες στο mononews.gr, το τελευταίο χρονικό διάστημα η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή φέρεται να επεξεργάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία της: να προχωρήσει στην πλήρη ενσωμάτωση της Gener8 Maritime. Και σε αυτό το πλαίσιο ενδεχομένως να εντάσσεται η πρόσφατη κίνηση της Frontline να προχωρήσειο σε έκδοση νέων μετοχών με στόχο τη συγκέντρωση ποσού ύψους 100 εκατ. δολαρίων, αποσκοπώντας μεταξύ άλλων στο “να χρηματοδοτήσει ευκαιρίες ανάπτυξης”. Ως μια τέτοια – ομολογουμένως «χρυσή»– ευκαιρία μπορεί να χαρακτηριστεί και η ενδεχόμενη συγχώνευσή της με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Gener8.

    Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της πλατφόρμας VesselsValueο στόλος της Gener8 αποτελείται από 43 δεξαμενόπλοια συνολικής αξίας 2,1 δισ. δολαρίων, ενώ ο αντίστοιχος της Frontline έχει αξία 1,9 δισ. Δολαρίων. Η VesselsValue εκτιμά πως σε περίπτωση συγχώνευσης των δύο εταιρειών, η ναυτιλιακή που θα δημιουργηθεί θα αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη πλοιοκτήτρια δεξαμενόπλοιων στον κόσμο, ακριβώς πίσω από τον κινεζικό κολοσσό COSCO Shipping Energy Transportation.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στους Κινέζους περνά το 24% του ΑΔΜΗΕ – Την Παρασκευή θα υπογραφεί η συμφωνία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πας γρήγορα αλλά σου αδειάζουν την τσέπη – Στα 11,50 ευρώ η διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα τον Απρίλιο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νομοθετική ρύθμιση για τις εισφορές 1,5 εκατ.επαγγελματιών



    ΣΧΟΛΙΑ