• Business

    Γ. Οικονόμου: Σε ελεύθερη πτώση η μετοχή της DryShips – Φοβούνται τη μυστηριώδη Kalani οι επενδυτές

    Γιώργος Οικονόμου

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Μπούμερανγκ φαίνεται πως γυρίζει στον Γιώργο Οικονόμου η απόφασή του να μπει στην αγορά των πλοίων μεταφοράς LPG, καθώς η μετοχή της DryShips καταγράφει το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο, με τους επενδυτές να εγκαταλείπουν τον Έλληνα εφοπλιστή.

    Μέσα σε μόλις λίγες μέρες, από την αρχή του 2017 μέχρι σήμερα, η μετοχή της DryShips έχει κατρακυλήσει από τα 3,73 δολάρια μόλις στα 2,19 δολάρια, όταν τον περασμένο Νοέμβριο είχε ξεπεράσει ακόμα και τα 100 δολάρια!

    Όπως γράφαμε στο mononews.gr πριν από λίγες μέρες, η DryShips έκανε γνωστό ότι προχώρησε στην πρώτη της εξαγορά δεξαμενόπλοιου μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) τύπου VLGC, το οποίο κατασκευάζεται την τρέχουσα περίοδο στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI). Η DryShips κατέβαλε το ποσό των 83,5 εκατ. δολαρίων για την απόκτηση του νεότευκτου δεξαμενόπλοιου, το οποίο είναι και το πρώτο της πλοίο υγρού χύδην που αποκτά εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς είχε επιλέξει να επικεντρωθεί στις μεταφορές ξηρού φορτίου.

    Η κίνηση αυτή φαινομενικά δείχνει καλή, με το πλοίο να είναι ήδη “δεμένο” με πενταετή ναύλωση έναντι 54 εκατομμυρίων δολαρίων, που θα αυξηθούν σε 92,7 εκατ. δολάρια αν ενεργοποιηθεί η επιπλέον τριετής οψιόν. Όμως αυτό που ανησυχεί τους επενδυτές είναι η “σκιώδης” συμφωνία με την Kalani Investments Limited, στην οποία και θα πουλήσει κοινές ονομαστικές μετοχές της συνολικής αξίας 200 εκατ. δολαρίων για να χρηματοδοτήσει την απόκτηση του πλοίου, μια διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί – εκτός απροόπτου – μέσα σε 24 μήνες. Κι αυτό γιατί ελάχιστα πράγματα είναι γνωστά για τη μυστηριώδη Kalani, και εκφράζονται φόβοι ότι το dilution που θα υποστούν οι μετοχές της DryShips στο πλαίσιο της συμφωνίας θα είναι πολύ μεγάλο για να καλυφθεί από τα έσοδα της ναύλωσης του πλοίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κων. Περατικός (Pleiades Shipping): Υποδέχεται το 2017 με νέες παραγγελίες πλοίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς κινήθηκε η αγορά των τάνκερ. Ποιες κατηγορίες ξεχώρησαν

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Κανονικά το τριμηνιαίο μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές της TEN



    ΣΧΟΛΙΑ