• Business

    Δεν πλήρωσε η Αννα Ζολώτα και άδειασε το NewLead Victoria: Το εγκατέλειψαν και τα τελευταία μέλη του πληρώματος

    newlead holdings

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “NewLead Victoria” της NewLead Holdings είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002


    Συνεχίζεται το θρίλερ με το πλοίο NewLead Victoria της ναυτιλιακής NewLead Holdings, συμφερόντων της οικογένειας Ζολώτα, το οποίο βρίσκεται από τα τέλη Νοεμβρίου αγκυροβολημένο στη Σιγκαπούρη μετά από δικαστικές εντολές επίσχεσης για οφειλές της εταιρείας.

    Όπως γράφαμε στο mononews.gr την περασμένη εβδομάδα, συνολικά τέσσερις εταιρείες (Better Marine, Western Standard Ship Supplies, Glander Bunkering και Zhoushan Xinya) και η θυγατρική της γερμανικής τράπεζας Portigon στο Λονδίνο έχουν ζητήσει την κράτηση του πλοίου για απλήρωτα χρέη συνολικού ύψους άνω των 200.000 δολαρίων, αν και η Better Marine, που διεκδικούσε οφειλές της τάξεως των 189.000 δολαρίων, υπαναχώρησε αργότερα, με τη δικηγορική εταιρεία που την εκπροσωπεί να αναφέρει ότι οι δικηγόροι της Portigon διεκδικούν για λογαριασμό της την αποκλειστική ανάληψη της υπόθεσης.

    Όμηροι” της επίσχεσης του NewLead Victoria (χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής 2002) βρέθηκαν τα μέλη του πληρώματός του, που υποστηρίζουν πως έχουν λαμβάνειν 330.000 δολάρια σε οφειλόμενους μισθούς, όμως δε γνωρίζουν ποιος είναι αυτή τη στιγμή ο υπεύθυνος για να τους τα καταβάλει, εφόσον το πλοίο τελεί υπό επίσχεση. Έτσι, την περασμένη εβδομάδα 12 από τα μέλη του πληρώματος (μεταξύ αυτών και ο κυβερνήτης Abraham Capero) εγκατέλειψαν το πλοίο, ενώ πλέον, σύμφωνα με πηγές και τα υπόλοιπα τέσσερα μέλη του πληρώματος (ένας Έλληνας και τρεις Ρουμάνοι) έχουν αποχωρήσει από το πλοίο.

    Αν και η Portigon έχει αναλάβει ουσιαστικά ηγετικό ρόλο στη διεκδίκηση των οφειλών της NewLead (διεκδικεί απλήρωτες δόσεις ύψους 26,2 εκατ. δολαρίων από τα δάνεια του πλοίου), τα μέλη του πληρώματος υποστηρίζουν πως κανένας εκπρόσωπος της τράπεζας δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί τους σχετικά με την αποπληρωμή των οφειλόμενων μισθών, ή για να τους ενημερώσει για το κατά πόσον η Portigon έχει πλέον τον έλεγχο του πλοίου.

    Σύμφωνα με τις πηγές του TradeWinds, τα τελευταία τέσσερα μέλη του πληρώματος που εγκατέλειψαν το πλοίο διέφυγαν στη Μαλαισία προκειμένου να επιστρέψουν στις πατρίδες τους, και μολονότι οι αρχές της Μαλαισίας τους εντόπισαν και τους διέταξαν να επιστρέψουν στο πλοίο, εκείνοι αρνήθηκαν. Μάλιστα, ένας εξ αυτών, ο μηχανικός Γιώργος Πλακίδας, φέρεται να αντιμετωπίζει καρδιακά προβλήματα και αρνήθηκε να επιστρέψει στο NewLead Victoria.

    Σημειώνεται ότι σε e-mail του καπετάνιου του πλοίου την περασμένη εβδομάδα αναφερόταν ότι τα πρώτα 12 μέλη του πληρώματος εγκατέλειψαν το πλοίο “επειδή οι ιδιοκτήτες και η Portigon μας έχουν εγκαταλείψει”, ενώ ο ίδιος υποστήριζε πως οι επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας με την τράπεζα απέβησαν άκαρπες και πολλά μέλη του πληρώματος “έχουν πέσει σε κατάθλιψη και ψυχική αστάθεια λόγω αυτής της κατάστασης”. Παράλληλα, η μηχανή του πλοίου φέρεται να παρουσιάζει προβληματική λειτουργία, όπως και ο μηχανισμός ανάσυρσης της άγκυρας.

    Σημειώνεται ότι το πλοίο μεταφέρει φορτίο κάρβουνου 70.000 μετρικών τόνων αξίας 7 εκατομμυρίων δολαρίων, για λογαριασμό της ναυλώτριας εταιρείας DBC Shipping.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο Τραμπ, το… πετρέλαιο στην Ελλάδα και ο περίεργος ρόλος του Τίλερσον στο κυπριακό

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τσιγάρα, καφέδες, καύσιμα… Οι νέοι φόροι «φωτιά» στην τσέπη μας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι Έλληνες βγήκαν, ψώνισαν αλλά ξόδεψαν ελάχιστα



    ΣΧΟΛΙΑ