• Business

    Σ. Παληός: Επέκταση με κέρδη

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Σε νέα επικερδή συμφωνία προχώρησε ο εφοπλιστής Συμεών Παληός για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Diana Shipping, λίγο μόνο διάστημα αφότου ανακοίνωσε εκείνη που συνήψε με τη SwissMarine, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη δυναμικότητα με την οποία έχει ξεκινήσει τη χρονιά η εταιρεία του.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία επέκτασης του υφιστάμενου ναυλοσυμφώνου του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου post-panamax Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) με την Cargill International S.A. – με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας – για μια περίοδο που θα διαρκέσει αυτή τη φορά από 13 έως και 16 μήνες.

    Η νέα αυτή συμφωνία προβλέπει ημερήσιους ναύλους που θα κυμαίνονται στο ποσό των 10.100 δολαρίων, από τους οποίους εξαιρείται προμήθεια προς τρίτους της τάξεως του 4,75%.  Η νέα περίοδος της χρονοναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου του 2017, ενώ η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα ύψους 3,79 εκατ. δολαρίων από την ελάχιστη διάρκειά της, δηλαδή τους 13 μήνες.

    Παληός

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 26 Ιανουαρίου, ο κ. Παληός είχε ανακοινώσει ότι προχώρησε σε συμφωνία για τη διεύρυνση της ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Myrto (χωρητικότητας 82.131-dwt και κατασκευής 2013), από την Cargill, για χρονική περίοδο από 12 έως 15 μήνες. Οι ναύλοι της εν λόγω συμφωνίας ορίστηκαν στα 8.000 δολάρια ημερησίως, ενώ η νέα περίοδος ναύλωσης ξεκίνησε στις 16 Ιανουαρίου 2017.

    Αξίζει να αναφερθεί ακόμη ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 16 Φεβρουαρίου, ο εφοπλιστής προχώρησε μέσω μιας θυγατρικής της Diana Shipping, στην ναύλωση του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Houston (χωρητικότητας 177.729-dwt και κατασκευής 2009) με την ελβετικών συμφερόντων SwissMarine για μια περίοδο διάρκειας από 13 ως 15 μήνες, αρχής γενομένης από την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου.

    Ουσιαστικά επρόκειτο και πάλι για επέκταση του υφιστάμενου ναυλοσυμφώνου που έχει συνάψει ο κ. Παληός με την ελβετική ναυτιλιακή. Το νέο συμβόλαιο προβλέπει ημερήσιους ναύλους ύψους 5.150 δολαρίων για τις πρώτες 15 μέρες, ενώ στη συνέχεια (συγκεκριμένα από τις 3 Μαρτίου και στο εξής) οι ναύλοι θα διαμορφωθούν σχεδόν στο διπλάσιο ποσό των 10.000 δολαρίων την ημέρα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: E. Πιστιόλης: «Χτίζει» και δεύτερο δεξαμενόπλοιο ο εφοπλιστής

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Χρονιά-ρεκόρ το 2016 για την Dynagas LNG Partners



    ΣΧΟΛΙΑ