• Business

    Bryan Adams: Πώς η ART BG πήρε τα έσοδα των εισιτηρίων και έφυγε- Έσωσε τη συναυλία η Viva

    Bryan Adams


    Η μεγάλη συναυλία του Bryan Adams στην Αθήνα, που διοργανώνεται  απόψε, Δευτέρα στις 18 Νοεμβρίου στο Κλειστό Γήπεδο ΟΑΚΑ,  πραγματοποιείται κανονικά χάρη στη Viva. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Viva πριν από λίγο, το κόστος της συναυλίας και η αμοιβή του καλλιτέχνη καλύπτεται από τη Viva, αν και το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από τα εισιτήρια εισέπραξε η εταιρεία παραγωγής ART BG Ελλάδος, που πριν μια εβδομάδα, δήλωσε αδυναμία να πραγματοποιήσει τη συναυλία. Η εταιρεία παραγωγής, που βαίνει προς χρεοκοπία,  δεν θα επέστρεφε το κόστος των εισιτηρίων στους καταναλωτές, και η συναυλία δεν θα γινόταν, αφού όπως δήλωσε δεν θα μπορούσε να πληρώσει τα κόστη…. και θα τους φέσωνε όλους, κοινό και συντελεστές.

    Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Viva, «παρά τη μεγάλη εισπρακτική επιτυχία της συναυλίας, η διοργανώτρια εταιρία ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ, μόλις πριν μια εβδομάδα ανακοίνωσε ότι λόγω οικονομικών προβλημάτων αδυνατούσε να πραγματοποιήσει την εκδήλωση και να καλύψει τα σχετικά κόστη.

    Ωστόσο η ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ ουδεμία ενημέρωση παρείχε σχετικά με την επιστροφή στους καταναλωτές των χρημάτων που είχε εξ’ ολοκλήρου εισπράξει από την πώληση των εισιτηρίων, αλλά αντίθετα χρησιμοποίησε τις εν λόγω εισπράξεις προς ίδιον όφελος αφήνοντας απλήρωτο τον καλλιτέχνη και όλους του ανθρώπους που εργάστηκαν για τη συναυλία.

    Προκειμένου να μην ακυρωθεί η συναυλία και κατ΄ επέκταση να μην υπάρξει κίνδυνος να χάσουν τα χρήματά τους ούτε οι καταναλωτές ούτε και όσοι είχαν ήδη εργαστεί για αυτή, η Viva αποφάσισε να αναλάβει τα σχετικά κόστη και σε συνεργασία με νέο διοργανωτή η συναυλία να διεξαχθεί κανονικά.

    Ταυτόχρονα, η Viva έχει εκκινήσει όλες τις νόμιμες ενέργειες κατά της ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ για την αθέτηση των υποχρεώσεων που είχε αναλάβει.

    Η εν λόγω συναυλία έρχεται να προστεθεί στα 35.000 events που η Viva έχει υποστηρίξει στα τελευταία 10 χρόνια παρουσίας της στον κλάδο των πολιτιστικών θεαμάτων, με πάνω από 46 εκατομμύρια εκδοθέντα εισιτήρια, καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια να προστατεύσει τους εκατομμύρια καταναλωτές που τόσα χρόνια την εμπιστεύονται».



    ΣΧΟΛΙΑ