ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Barclays ανακοίνωσε σήμερα ότι προχωρά στην εξαγορά χαρτοφυλακίου πιστωτικών καρτών αξίας 3,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, της αλυσίδας ρούχων The Gap Inc (GPS.N), στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της με μεγάλες μάρκες προκειμένου να αναπτυχθεί περαιτέρω στις ΗΠΑ.
Η βρετανική τράπεζα σύμφωνα με το Reuters αγοράζει το χαρτοφυλάκιο από τη Synchrony Bank και η συμφωνία αναμένεται να κλείσει το δεύτερο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Η συμφωνία έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης συμφωνίας τον Απρίλιο μεταξύ της Barclays και της Gap, για την έκδοση πιστωτικών καρτών στις ΗΠΑ με co branding, στους πελάτες της Gap.
Η Barclays συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια και με άλλες εταιρείες όπως οι American Airlines, JetBlue και Wyndham Hotels.
Οι συμφωνίες co-branding είναι ένας τρόπος για την Barclays να αποκτήσει πελάτες σε μια αγορά όπου η δική της επωνυμία δεν έχει την εμβέλεια των ανταγωνιστών της όπως η JPMorgan (JPM.N) και η Citibank (C.N).
Διαβάστε επίσης
Jes Staley (Barclays): To Brexit θα ωφελήσει το City του Λονδίνου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς κλείδωσε το πακέτο της ΔΕΘ, ποιοι συμμετέχουν στις κλειστές συσκέψεις και το μέτρο – έκπληξη
- Το «καυτό» SMS στους υπουργούς για τη ΔΕΘ, τι είπε ο Greg σε δύο βουλευτές, η συνταγή Πιέρ για την οικονομία και τα τουρκικά παιχνίδια με τις Navtex
- Στην Κοπεγχάγη ο Παπασταύρου: Η Ευρώπη αναζητά δρόμους για πράσινη ανάπτυξη και ενεργειακή ασφάλεια
- Πως η P&I Hellas κάνει τα Γιάννενα το νέο tech hotspot της Ελλάδας
