• Business

    B. Μαρινάκης: Και δεύτερο μεταχειρισμένο capesize μέσα σε δύο μήνες για την Capital Maritime and Trading

    Βαγγέλης Μαρινάκης Capital Alter Ego


    Και δεύτερο μεταχειρισμένο πλοίο τύπου capesize μέσα σε δύο μήνες απέκτησε η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Maritime and Trading, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το TradeWinds.

    Σύμφωνα με ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, η Capital Maritime and Trading είναι η εταιρεία που αγόρασε, έναντι ποσού κοντά στα 22,5 εκατομμύρια δολάρια, το χωρητικότητας 179.300 dwt πλοίο Gran Trader (κατασκευής 2012) από την ιαπωνική Nisshin Shipping.

    Το εν λόγω πλοίο βρισκόταν στο στόχαστρο και της Enterprises Shipping & Trading, συμφερόντων του Βίκτωρα Ρέστη, η οποία είχε υποβάλει και πρόταση  για την απόκτησή του, όμως φαίνεται πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης αναδείχθηκε νικητής σε αυτήν τη «μάχη».

    To deal αυτό (αν επιβεβαιωθεί) έρχεται ένα μήνα μετά τις πληροφορίες που ήθελαν την εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη να αποκτά το χωρητικότητας 179.000 dwt πλοίο ER Boston (κατασκευής 2010), σε τιμή κοντά στα 21 εκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα, τα δύο αδελφά πλοία του ER Boston, ER Bavaria και ER Bayern,  έχουν αποκτηθεί από την επίσης ελληνική εταιρεία Seanergy Maritime (συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη) έναντι 20,75 εκατ. δολαρίων το καθένα.

    Αξιοσημείωτο είναι δε ότι οι δύο αγορές αυτές είναι οι πρώτες για την Capital Maritime and Trading στον τομέα του dry bylk τα τελευταία σχεδόν επτά χρόνια, ενώ σε συνδυασμό με τις πρόσφατες κινήσεις Ελλήνων εφοπλιστών (χαρακτηριστικό παράδειγμα η New Shipping συμφερόντων του Αδαμάντιου Πολέμη) φαίνεται πως υπάρχει ένα έντονο ελληνικό ενδιαφέρον για μεταχειρισμένα capesizes στην αγορά, οι τιμές των οποίων άλλωστε βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

    Υπενθυμίζεται ότι μία άλλη εταιρεία συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, η Capital Product Partners (CPP), ανακοίνωσε πρόσφατα πως προχώρησε στην εξαγορά του δεξαμενόπλοιου τύπου MR Amor – που έχει χωρητικότητα 49.999-dwt και είναι κατασκευής του 2015 – από την μητρική της εταιρεία, Capital Maritime & Trading Corp., για το ποσό των 32,8 εκατ. δολαρίων. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε ναυλοσύμφωνο για το πλοίο αυτό με την εταιρεία Cargill, οι ναύλοι του οποίου θα κυμαίνονται στα 17.500 δολάρια ημερησίως.

    Παράλληλα, η CPP ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε χρονοναύλωση διάρκειας ενός έτους για το δεξαμενόπλοιο Atlantas (χωρητικότητας 36.760-dwt), για το οποίο η μητρική Capital Maritime & Trading Corp. θα πληρώνει στη CPP 13.000 δολάρια ημερησίως, και ναυλοσύμφωνο διάρκειας ενός έτους με τη CSSA – η οποία είναι θυγατρική της Total – για το δεξαμενόπλοιο Alkiviadis (χωρητικότητας 36.721-dwt) με τους ναύλους να κυμαίνονται στα 13.300 δολάρια ημερησίως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Cosco: Γιατί αναμένει αύξηση της εμπορικής κίνησης στο λιμάνι του Πειραιά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποια είναι η δυναμική πάμπλουτη Βρετανίδα που θα κρατήσει την Αγγλία στην ΕΕ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ