• Business

    Attica Group: Πάρτι διαρκείας στη μετοχή, νέες εξελίξεις στο πρώτο τρίμηνο του 2023

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group και πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Σπυρίδων Πασχάλης

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group και πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Σπυρίδων Πασχάλης


    Κέρδη 128,6% για τη μετοχή της Attica Group ΑΤΤΙΚΑ 0% 2,28 που έχει να δει αρνητικό πρόσημο από τις 8/12, σημειώνοντας 12 ανοδικές συνεδριάσεις σε σύνολο 13!

    Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ανέρχεται πλέον στα 463 εκατ. ευρώ. Η συμφωνία που ανακοινώθηκε μεταξύ MIG και STRIX, θυγατρικής της Τράπεζας Πειραιώς, είναι ο λόγος της ανόδου, καθώς το τίμημα δίνει αποτίμηση 560 εκατ. ευρώ, ενώ δεν πρέπει να αποκλείεται το σενάριο της δημόσιας πρότασης σε τιμή λίγο πάνω από τα 2 ευρώ, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς (Beta ΑΧΕΠΕΥ).

    Αν για το 79,38% δίνει η STRIX 443,8 εκατ. ευρώ, για το 100% θα πρέπει να δώσει 560 εκατ. ευρώ ή 2,59 ευρώ ανά μετοχή. Που σημαίνει, σύμφωνα με τους αναλυτές, ότι υπάρχει δρόμος ακόμα.

    Ο μήνας που μπαίνει αναμένεται είναι ότι θα είναι καταιγιστικός ως προς τις εξελίξεις, αφού στο τέλος Ιανουαρίου θα πρέπει η γενική συνέλευση της Attica να εγκρίνει τη σχετική συναλλαγή με τη Strix.

    Μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου αναμένεται να υπάρξει το «Ok» και από τις εποπτικές Αρχές, μεταξύ των οποίων και από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Ταυτόχρονα, η τελευταία, μέχρι τον Μάρτιο, θα πρέπει να δώσει τη δική της έγκριση για να προχωρήσει η συγχώνευση με την ΑΝΕΚ, η οποία, όπως δείχνει το χρηματιστηριακό ταμπλό, επίσης ευνοείται από το  deal της δανειακής της ελάφρυνσης.

    Σε δώδεκα συνεδριάσεις, η μετοχή της ΑΝΕΚ έχει «διπλώσει» και από τα 10 λεπτά έφτασε χθες να διαπραγματεύεται στα 21 και με κεφαλαιοποίηση πάνω από 46 εκατ. ευρώ.

    Μετά τη συγχώνευση, η Attica Group θα μεταμορφωθεί σε ένα μεγάλο ναυτιλιακό οργανισμό, που θα διαχειρίζεται περισσότερα από 40 πλοία μέσω των 4 θυγατρικών του Superfast, Blue Star, Hellenic Seaways και  ΑΝΕΚ εξυπηρετώντας 62 προορισμούς και 74 λιμάνια σε τρεις άκρως τουριστικές χώρες (Ελλάδα- Ιταλία – Μαρόκο).

    Να σημειωθεί επίσης ότι ο όμιλος κατατάσσεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως μεταξύ των εταιρειών επιβατηγών – οχηματαγωγών πλοίων για τη μεταφορική ικανότητα επιβατών και στην έβδομη θέση για την ολική χωρητικότητα των πλοίων του (gross tonnage).

    Διαβάστε επίσης

    Στην Prodea Investments τα γραφεία της Viva Wallet στο Μαρούσι

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες από την Κρητικός



    ΣΧΟΛΙΑ