Σε μια αγορά που σήμερα αποτιμάται παγκοσμίως σε 150 δισ. δολάρια ο τζίρος των 2,7 εκατ. ευρώ σίγουρα είναι σταγόνα στον ωκεανό. Όμως η ελληνική εταιρεία Vroubis που ιδρύθηκε το 2012 εν μέσω της οικονομικής κρίσης και επένδυσε κόντρα σε κάθε επιχειρηματική λογική έχει το δικό της story.
Και αν το δικό της story είναι γραμμένο μέσα στη βαθιά οικονομική κρίση, την αδυναμία πρόσβασης στη χρηματοδότηση και τη δυσκολία ολοκλήρωσης της επένδυσης, το μέλλον προδιαγράφεται ευοίωνο.
Τζίρος στα 3,3 εκατ. ευρώ το 2025
Ο υψηλός ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων της (+25%), το γεγονός ότι έχει ακολουθήσει μια εντελώς αντισυμβατική τοποθέτηση στην αγορά και η στόχευση για υπερδιπλασιαμό τζίρου σε βάθος πενταετίας έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτικών κεφαλαίων και όχι μόνο. Αυτό ανέφερε ο Βασίλης Ρουμπής στην πρώτη επίσημη παρουσίαση της εταιρείας του 15 και πλέον χρόνια από τη στιγμή που αποφάσισε να αφήσει το τερέν του τένις που εργαζόταν ως προπονητής και να μπει στον στίβο του επιχειρείν. Όπως λέει ο ίδιος, ξεκίνησε με μόλις 1.000 ευρώ και στύβοντας λεμόνια στον πάγκο της κουζίνας του. Το 2008, μέσα από πειράματα και γευστικές δοκιμές στην κουζίνα του σπιτιού του στη Χαλκίδα, άρχισε να πειραματίζεται με φυσικά αναψυκτικά και μετά από προτροπές φίλων και συνεργατών, αποφάσισε να δημιουργήσει χειροποίητα προϊόντα χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά. Έτσι γεννήθηκε το bfresh spitiko, το πρώτο «χειροποίητο αναψυκτικό στο βαζάκι».
«Με ένα μικρό κεφάλαιο βρήκα έναν χώρο στη Χαλκίδα και προχώρησα. Είχα το δίκτυο που το 2013-2014 έφτασε στους 100 πελάτες και το 2013-2014 στήσαμε μια μονάδα. Από το μηδέν, το 2017 φτάσαμε σε πωλήσεις 2 εκατ. ευρώ, διπλασιάζοντας σχεδόν τον τζίρο μας χρόνο με τον χρόνο και μάλιστα σε μια δύσκολη εποχή» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το επόμενο βήμα και οι ενδεχόμενοι επενδυτές
Το επόμενο βήμα για την vRoubis έγινε το 2018 αφού η εταιρεία είχε πιάσει «ταβάνι». Προχώρησε στη δημιουργία του σημερινού εργοστασίου στη Δροσιά Χαλκίδας σε μια ιδιόκτητη έκταση 25 στρεμμάτων, στην οποία συνεχώς προστίθενται κομμάτια, έχοντας στήσει μια γραμμή παραγωγής δυναμικότητας 10.000 φιαλών (250ml) ανά ώρα. Η επένδυση σε εγκαταστάσεις 2.800 τ.μ. ύψους 3,153 χιλ. ευρώ και άλλων 500 χιλ. ευρώ για την αγορά γης, αποτελεί για τη διοίκηση της εταιρείας τη βάση πάνω στην οποία χτίζεται η επόμενη ημέρα.
Την ίδια ώρα ο κ. Ρουμπής συζητά με επενδυτές, funds αλλά και ανθρώπους από τον χώρο της βιομηχανίας. «Είναι μια φυσική εξέλιξη προκειμένου να προχωρήσουμε» όπως είπε. «Είμαστε σε διαδικασία συζητήσεις αλλά μας ενδιαφέρει κάτι συνεργατικό, να έχουμε την ίδια χημεία, την ίδια φιλοσοφία με τον επενδυτή για να αναπτυχθεί η εταιρεία περαιτέρω».
Στις ΗΠΑ μέσω Amazon και συζητήσεις με Φουρλή για τη Holland & Barrett
Το νέο μεγάλο στοίχημα για τη vRoubis είναι η ανάπτυξη των functional shots υπό το brand Feeju, 100% φυσικοί χυμοί σε σφηνάκι, με βιταμίνες
και μέταλλα, που φιλοδοξεί να μετατρέψει σε μοχλό εξαγωγικής ανάπτυξης και διεύρυνσης της παρουσίας στην αγορά. Ηδη όπως είπε ο κ. Ρουμπής βρίσκεται σε συζητήσεις για την είσοδο των shots στην αλυσίδα υγείας και ευεξίας Holland & Barrett του ομίλου Φουρλή. Παράλληλα το brand ανεβαίνει και στην Αmazon με στόχο τη μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, όπου η εταιρεία έχει παρουσία έχοντας όμως προς ώρας μικρό αποτύπωμα.
Σήμερα ο όγκος προίοντων της vRoubis, περισσότερο από 100 κωδικούς, περνά μέσα από το κανάλι της Horeca, εστίαση, καλά ξενοδοχεία και εστιατόρια, αλυσίδες καφέ όπως τα Starbucks και το Coffee Lab, αλλά και φαρμακεία. Συνολικά μέσω ιδίων μέσων και συνεργατών τα προϊόντα της εταιρείας υπό το brand bFresh έχουν παρουσία σε περισσότερα από 4.000 σημεία. Σε επίπεδο οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων είναι στα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος και στο Βιολογικό Χωριό ενώ μπαίνει και στη μικρή λιανική με συνεργασία με έναν μεγάλο διανομέα εισαγωγέα προϊόντων ντελικατέσεν.
Επιπλέον στον χώρο του εργοστασίου στη Χαλκίδα, όπου ήδη έχει δρομολογηθεί η επέκτασή του, σχεδιάζεται η δημιουργία ενός θεματικού επισκέψιμου χώρου.
Διαβάστε επίσης
Skroutz: Κερδοφορία ρεκόρ και επένδυση σε ιδιόκτητη έδρα
Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο: Ντέρμπι Κωστόπουλου – Σαρακάκη για την προεδρία
Μολών Λαβέ: Πώς μια εταιρεία μπορεί να τζιράρει 16 εκατ. από τη Σκλαβενίτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λιμάνι της Ραφήνας: Τροποποίηση δρομολογίων πλοίων, λόγω της πυρκαγιάς – Μεταφέρονται προσωρινά στο Λαύριο
- Lavipharm: Από 24 Ιουλίου η καταβολή μερίσματος 0,019 ευρώ/μετοχή
- Συνομιλία Τραμπ – Πούτιν: Η Μόσχα δεν θα κάνει πίσω από τους στόχους της στην Ουκρανία ξεκαθάρισε ο Ρώσος πρόεδρος
- Γιώργος Παπανδρέου κατά Μέρκελ: Υποτίμησε την κρίση
