• Business

    Apivita: Ελληνική εισβολή στη γαλλική αγορά με στόχο 3.000 σημεία πώλησης στην 3ετία

    • NewsRoom
    APIVITA


    Να κατακτήσει και το γαλλικό καταναλωτικό κοινό ετοιμάζεται η εταιρεία Apivita, η οποία από τον Ιανουάριο θα κάνει την εμφάνισή της στα ράφια περίπου 100 φαρμακείων στη Γαλλία.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ της γαλλικής Les Echos, ο νέος ιδιοκτήτης της Apivita, η καταλανέζικη εταιρεία holding Puig, η οποία συνδέεται με fund του πρώην επικεφαλής της Décléor, Ερβέ Λεζιέ, θέλει να επιταχύνει την ανάπτυξη του ελληνικού brand. Γι’ αυτό και μετά την εξαγορά του, το 2017, η Puig κοίταξε να επεξεργαστεί τη σύνθεση των προϊόντων και να ανασχεδιάσει τις συσκευασίες, ούτως ώστε να ανταποκρίνονται περισσότερο στις προσδοκίες μιας διεθνούς πελατείας.

    «Είναι όλα έτοιμα για να επιτεθούμε στη γαλλική αγορά», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Ερβέ Λεζιέ, σημειώνοντας ότι «σήμερα η Apivita έχει παρουσία σε δέκα χώρες, αύριο όμως θα είναι 80».

    Η Apivita είχε ήδη παρουσία στην Ισπανία και στο Χονγκ Κονγκ, σε μπουτίκ και σε μεγάλα καταστήματα, ενώ το 2019 εισήλθε σε 8 νέες αγορές, μεταξύ των οποίων ήταν η Πορτογαλία και το Βέλγιο.

    «Χάρη στην επέκταση αυτή, στοχεύουμε να φτάσουμε σε πωλήσεις τα 100 εκατ. ευρώ (σ.σ. από περίπου 60 εκατ. ευρώ σήμερα) σε 3 με 4 χρόνια», τονίζει το νέο αφεντικό της εταιρείας.

    Για να πετύχει τον στόχο της, η Puig θα εκμεταλλευτεί τις θυγατρικές της ανά τον κόσμο, μέσω των οποίων διανέμει άλλωστε και άλλες μάρκες του χαρτοφυλακίου της, όπως η Uriage και το ισπανικό brand Isdin, αλλά και η βραζιλιάνικη μάρκα σαπουνιών Granado. Ένα σύνολο με τζίρο γύρω στα 550 εκατ. ευρώ.

    Η Apivita έρχεται να συμπληρώσει τα δερμοκαλλυντικά αυτά, πλασαριζόμενη όμως στα προϊόντα ομορφιάς (όπως η Nuxe και η Caudalie) σε ένα αναπτυσσόμενο δίκτυο φαρμακείων στη Γαλλία, με απώτερο στόχο σε τρία χρόνια από σήμερα να έχει παρουσία σε 3.000 σημεία πώλησης στη χώρα.



    ΣΧΟΛΙΑ