• Business

    Αγγελική Φράγκου: Αντί για αύξηση των παραγγελιών, προβλέπει αύξηση των διαλύσεων τάνκερ

    Φράγκου ναυτιλία

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc


    Καθησυχαστική ως προς τις προοπτικές για τα τάνκερ, και ειδικά σε ό,τι αφορά τον κίνδυνο η αναμενόμενη άνοδος των τιμών λόγω εποχικότητας να οδηγήσει σε αύξηση των τάνκερ στην αγορά, εμφανίστηκε η Ελληνίδα εφοπλίστρια Αγγελική Φράγκου κατά τη διάρκεια του conference call μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου της Navios Maritime Midstream Partners.

    «Γενικά υπάρχουν πολλές επιφυλάξεις γύρω από τα νεότευκτα και τα νέα projects», παρατήρησε μεταξύ άλλων η Αγγελική Φράγκου, προβλέποντας ότι δεν θα υπάρξει αύξηση νέων παραγγελιών στον κλάδο.

    Αντιθέτως, μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Navios Midstream, Ted Petrone, επεσήμανε πως πρόσφατα ένα τάνκερ τύπου VLCC πωλήθηκε προς διάλυση για πρώτη φορά μετά από ενάμιση χρόνο, εκτιμώντας πως υπάρχουν προοπτικές για αύξηση των διαλύσεων πλοίων στο εγγύς μέλλον.

    Όπως σημείωσε o Petrone, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα πλοία δεκαπενταετίας ή και παλαιότερα και λιγότερα νεότευκτα, ενώ είναι λίγες οι προοπτικές για επεκτάσεις παραγγελιών νεότευκτων πλοίων στα ναυπηγεία. Αναφέρθηκε όμως επίσης και στους κανονισμούς που ο Διεθνής Οργανισμός Ναυτιλίας (IMO) έχει διαμηνύσει πως θα θέσει σε ισχύ για τη διαχείριση υδάτων έρματος (οι οποίοι έχουν ήδη ενσωματωθεί στην αμερικανική νομοθεσία), σχολιάζοντας πως η συμμόρφωση προς αυτούς θα είναι ιδιαίτερα δαπανηρή, γεγονός που άφησε να εννοηθεί πως μπορεί να πιέσει ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες να πουλήσουν τα παλαιότερα πλοία τους προς διάλυση.

    Πάντως, ο αναλυτής της JP Morgan, Noah Parquette, επισημαίνει σε σημείωμά του προς τους πελάτες της τράπεζας ότι η σημερινή αγορά ναύλωσης δε βοηθά τη Navios Midstream. «Το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η έλλειψη ναυλώσεων μακράς διάρκειας και με σταθερή τιμή σε αυτά τα πλοία», σημειώνει ο Parquette. «Με δεδομένη την υποχώρηση στην αγορά των τάνκερ τους τελευταίους μήνες, δεν έχει υπάρξει πολλή ρευστότητα για πιο μακροπρόθεσμες ναυλώσεις, και δεν περιμένουμε να υπάρξει μία αύξηση μέχρι να υπάρξουν καταλληλότερες ναυλώσεις για αυτά τα πλοία».

    Υπενθυμίζεται ότι η Navios Midstream εμφάνισε μειωμένα κέρδη στο τρίτο τρίμηνο του 2016, που όμως ανταποκρίνονται στις προβλέψεις της Wall Street. Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή που δραστηριοποιείται στις μεταφορές πετρελαίου, ανακοίνωσε ότι κατέγραψε καθαρά έσοδα της τάξεως των 5,5 εκατ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο του 2016, έναντι καθαρών εσόδων ύψους 6,23 εκατ. δολαρίων που είχε καταγράψει την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015.

    Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας της κας Φράγκου σημείωσαν πτώση το τρίτο τρίμηνο του έτους της τάξεως του 12,4%, κάτι που οι περισσότεροι αναλυτές είχαν ωστόσο προβλέψει και δεν βρέθηκαν προ εκπλήξεως, ενώ και τα κέρδη της Navios Midstream ακολούθησαν καθοδική πορεία κατά 1,2% και διαμορφώθηκαν στα 22,2 εκατ. δολάρια. Επιπλέον, τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,26 δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Goldman Sachs διατάζει : Εάν δείτε μεγάλη πτώση στον χρυσό αγοράστε αμέσως

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κων. Αγγελόπουλος: Πιστοποίηση Green Award για το Aegean Marathon

    ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews.gr με 5 δωροεπιταγές από τα Attica συνολικής αξίας 1000 ευρώ 



    ΣΧΟΛΙΑ