• Business

    Amazon: Λανσάρει υπηρεσία «τύπου Tik Tok» για αγορές

    • NewsRoom
    Ο Άντι Τζάσι της Amazon

    Ο Άντι Τζάσι, CEO της Amazon


    Η Amazon ετοιμάζει μια νέα υπηρεσία «τύπου TikTok», η οποία θα επιτρέπει στους αγοραστές να αγοράζουν εμπορεύματα από μια επιμελημένη ροή φωτογραφιών και βίντεο.

    Η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο ανέφερε την Πέμπτη πως η νέα λειτουργία, που ονομάζεται «Inspire», θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένους πελάτες στις ΗΠΑ στις αρχές Δεκεμβρίου και τους επόμενους μήνες θα τεθεί διαθέσιμη σε εθνικό επίπεδο.

    «Με λίγα μόνο αγγίγματα, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν νέα προϊόντα ή να αντλήσουν έμπνευση για το τι να αγοράσουν, όλα προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντά τους, και στη συνέχεια να ψωνίσουν για αυτά τα προϊόντα στο Amazon», δήλωσε ο Oliver Messenger, διευθυντής του Amazon Shopping.

    Η Amazon, η οποία εδώ και καιρό χρησιμοποιεί στατικές εικόνες και περιγραφές προϊόντων για να δημιουργήσει έναν ενιαίο κατάλογο, προσπαθεί να διευκολύνει τους αγοραστές να ανακαλύψουν προϊόντα αντί να αναζητήσουν απλά συγκεκριμένα αντικείμενα.  Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες της, οι περισσότεροι πελάτες δεν μένουν για πολύ στην τεράστια διαδικτυακή αγορά. Περισσότερες από μία στις τέσσερις αγορές στο Amazon χρειάζονται μόλις τρία λεπτά ή και λιγότερο.

    Το λεγόμενο κοινωνικό εμπόριο ήταν από καιρό δημοφιλές στην Κίνα, αλλά άργησε να πιάσει στις ΗΠΑ. Ωστόσο, με το TikTok να πραγματοποιεί εισβολή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Amazon, η Google της Alphabet Inc. και τα Facebook και Instagram της Meta Platforms Inc. ξεκίνησαν να προσθέτουν λειτουργίες κοινωνικών αγορών στις υπηρεσίες τους — με μικτή επιτυχία, όπως τονίζει το Bloomberg

    Η νέα υπηρεσία Inspire της Amazon, η οποία θα εμφανίζεται ως εικονίδιο σε σχήμα λαμπτήρα στην εφαρμογή, θα προσκαλεί τους αγοραστές να επιλέξουν από περισσότερα από 20 ενδιαφέροντα, όπως μακιγιάζ, κατοικίδια και παιχνίδια, τα οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν για την προσαρμογή των ροών τους. Οι αγοραστές θα μπορούν να αγοράζουν εμπορεύματα που δημοσιεύονται από άλλους πελάτες, brands και influencers.

    Δεν είναι, πάντως, ξεκάθαρο πως το Inspire θα λειτουργήσει. Η Amazon είναι γνωστή για την εισαγωγή πειραματικών χαρακτηριστικών που στη συνέχεια τις εγκαταλείπει αθόρυβα εάν δεν απογειωθούν.

    Διαβάστε επίσης: 

    ΑΛΟΥΜΥΛ: Στα 304,6 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών του ομίλου στο εννεάμηνο

    AVE: Στα 3,35 εκατ. ευρώ τα EBITDA στο εννεάμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ