• Business

    Alibaba: Έχασε τις εκτιμήσεις για τα έσοδα τριμήνου – Ανεβάζει κατά $25 δισ. τις επαναγορές μετοχών

    • Bloomberg
    Ο Τζακ Μα, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Alibaba

    Ο Τζακ Μα, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Alibaba


    Κάτω των προσδοκιών αποτελέσματα για τα έσοδα του γ’ τριμήνου ανέφερε η Alibaba Group Holding, ενώ ανακοίνωσε την ενίσχυση του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών κατά 25 δισ. δολάρια, οδηγώντας σε άλμα τις μετοχές της στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Η εταιρεία επλήγη από τις πιέσεις στην αγορά λιανικής, απόρροια της οικονομικής δυσπραγίας στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο.

    Συγκεκριμένα, ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε έσοδα 260,35 δισ. γουάν ($36,19 δισ.) για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου έναντι της πρόβλεψης των αναλυτών για 262,28 δισ. σε δημοσκόπηση του LSEG. Ένα χρόνο νωρίτερα τα έσοδα της ήταν στα 247,8 δισ. γουάν.

    Τα κέρδη του γ’ τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 10,7 δισ. γουάν ($1,5 δισ.) ή 5,65 γουάν ανά αμερικανική μετοχή αποθετηρίου (american depositary shares – ads) από 46,8 δισ. γουάν ή 17,91 γουάν ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

    Σε προσαρμοσμένη βάση, τα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 18,97 γουάν ανά μετοχή από 19,26 γουάν ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα και με τους αναλυτές να τοποθετούν τα κέρδη στα 19,12 γουάν.

    Μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων, οι μετοχές της Alibaba σημείωσαν άλμα 5% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ενώ αργότερα περιόρισαν τα κέρδη τους στο +0,7%.

    Σημειώνεται ότι ο Wu, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου από τον Σεπτέμβριο, έχει εδραιώσει τον έλεγχό του στις βασικές επιχειρήσεις της Alibaba, επαναφέροντας στο προσωπικό ότι το focus της εταιρείας θα είναι «πρώτα ο χρήστης» και «κατευθυνόμενος από την τεχνητή νοημοσύνη».

    Ωστόσο, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου δέχεται πιέσεις από την αργή ανάκαμψη του κλάδου των διαδικτυακών αγορών της Κίνας.

    Οι καταναλωτές έχουν μειώσει τις δαπάνες τους ως απάντηση σε μια αργή ανάκαμψη της οικονομίας, μετά την άρση των lockdowns, ενισχύοντας τους χαμηλού κόστους εγχώριους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως τη PDD Holdings, η οποία κατέχει το Pinduoduo και την πλατφόρμα Temu, οδηγώντας την Alibaba στην προώθηση προϊόντων με έκπτωση και χαμηλότερες τιμές, προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική.

    Διαβάστε επίσης: 

    Alibaba: Επαναγόρασε μετοχές αξίας 9,5 δισ. το 2023

    Carlsberg: Άλμα 5% η μετοχή μετά την ανακοίνωση φιλόδοξων σχεδίων ανάπτυξης

    Rolex: Ποια δύο μοντέλα είδαν την αξία τους να ανεβαίνει παρά την πτωτική πορεία της αγοράς



    ΣΧΟΛΙΑ