• Business Of Fashion

    Τι σηματοδοτεί για τον όμιλο Celine η κυκλοφορία της νέας του τσάντας “Le 16”

    • NewsRoom


    Το σταδιακό λανσάρισμα των νέων προϊόντων, συνήθως με μηνιαίες προωθήσεις, αποτελεί τη νέα πολιτική των μεγάλων οίκων μόδας και η Celine αποφάσισε να την ακολουθήσει. Η πρώτη κίνηση έγινε με την τσάντα του νέου σχεδιαστή της εταιρείας, Hedi Slimane, που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα, τέσσερις μήνες πριν τη διάθεση της πρώτης του κολεξιόν στα καταστήματα.

    Πρόκειται για το σχέδιο “Le 16”, μία γυναικεία τσάντα με vintage διάθεση που πήρε το όνομα της από το δρόμο 16 Rue Vivienne, στο Παρίσι, όπου βρίσκεται το ατελιέ της Celine. Η Lady Gaga και η Angelina Jolie ήταν οι πρώτες που εντοπίστηκαν να την κρατούν τις τελευταίες εβδομάδες, ωστόσο, τώρα είναι διαθέσιμη και στο ευρύ κοινό.

    Η τσάντα Le 16 συνοδεύεται από το “Triomphe”, ένα cross-body πορτοφόλι που έχει στο κούμπωμα το γράμμα C, όμοιο με το λογότυπο του ομίλου από το 1972.

    Η υιοθέτηση της νέας τακτικής αποτελεί κάτι καινούργιο για το γνωστό brand. Η Celine, την εποχή που είχε καλλιτεχνική διευθύντρια τη Phoebe Philo ήταν γνωστή για τη μινιμαλιστική αισθητική της. Άλλωστε η Philo είχε την άποψη ότι η πολυτέλεια και η νέα ψηφιακή προσέγγιση είναι ασύμβατες. Όπως δήλωνε χαρακτηριστικά: “Μου αρέσει πολύ η ιδέα οι καταναλωτές να δοκιμάζουν τα προϊόντα της Celine σε ένα κατάστημα της εταιρείας.”

     

    Ο όμιλος ξεκίνησε το δικό του ηλεκτρονικό site το Δεκέμβριο του 2017. Ωστόσο, ο Slimane έχει σκοπό να διαμορφώσει τον παραδοσιακό γαλλικό οίκο (με 73 χρόνια ζωής), με βάση τις δικές του ιδέες και όπως φαίνεται ξεκινά μία νέα πολιτική πωλήσεων.

    Το 2015, ο όμιλος Kering αποκάλυψε ότι τα έσοδα του Saint Laurent διπλασιάστηκαν κατά την τριετία που ο Slimane ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής.

    Ποιος θα αγοράσει τη νέα γραμμή της Celine; Πλήθος γυναικών. Οι τσάντες χειρός και τα cross body αποτελούν τις κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις στην αγορά πολυτελών ειδών παγκοσμίως, ενώ η επιστροφή του παλαιού λογότυπου υπενθυμίζει τη μοναδικότητα του brand. Απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες γυναικών. Απλές, έξυπνες, αστικής κουλτούρας αλλά και σε όσες παίζουν με το instagram χρησιμοποιώντας το hashtag Frenchgirlstyle και δημοσιεύοντας posts.

     



    ΣΧΟΛΙΑ